Gå til innhold

Hvilken kjørestil har du?

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

er vel det man kan kalle en offensiv traffikant. (hater folk som nøler i traffikken)

Der har du meg også, og jeg har en tendens til å ville kjøre litt fortere enn den som måtte dukke opp foran meg..så jeg kjører helt sikkert forbi oftere enn nødvendig.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell mellom 10 og 20 over her i gården også, med unntak av 50 soner, der er det 50 som gjelder. Sliter nok med at de som kommer forran meg kjører for sakte jeg også ja, Blinkersen på ventre side har vell blinket myyye mere en den på høyre ja... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja... hvordan kjører jeg...

Om morgenen og kvelden da jeg er litt slapp og trøtt = kjøre etter fartsgrensa eller litt under så lenge jeg ikke lager kø.

På dagen da jeg er opplagt er det mere aktiv kjøring med litt fartsgrene bryting på utvalgte plasser.

På kveld/natt der jeg er i form blir det som på dagen... større hastigheter, mer forbikjøringer, og noen første man ut av krysset.

Nu som vinteren og mørket sniker seg innpå har jeg gradvis lagt om kjøre stilen.

PS.

Det er mye artigere og leke seg meg og ligge brett på vinter i lav hastighet enn og kjøre fort på sommeren. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en svingete strekning på 46 kmt som jeg har kjørt på 14 min, på vinterstid(!)

Det er en snittfart på 200 km/t. 14 minutter i 200 km/t på svingete vei, hu og hei.

Nettopp derfor jeg lurte på hva slags bil han kjørte. Det bør ha vært en F1-bil eller bedre. De ligger gjerne på 195km/t i snittfart på noen av løpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-over passer meg bra, hvertfall i tettbebygde strøk..på 4-felts motorvei med 100-grense ligger jeg mellom 120-150, etter forholdene ;)

vil nok også legge til at jeg kjører ganske så aktivt, uansett hvem jeg har med i bilen (har fått noen klager)..hehe..

OG! Jeg hater og bli forbikjørt, da henger jeg meg på så godt jeg kan med mine 1.9l og 105 ponnier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar det etter forholdene, ligger stort sett 10 over..

på vinter`n er det rolig kjøring som gjelder,

artig og legge rumpa litt ut da :whistle:

har liksom ikke så veldig lyst til og miste lappen...

men får jo tulltak som alle andre,

vis eks en gammel sierra kjøre forbi meg, kan jeg ikke la det bli

med det da :devil:

men alt med måte, men aldri fyllakjørt,

det er rett og slett idioti [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er virkelig hat er når du ligger et godt stykke over fartsgrensen og det kommer en "jævel" og trykker bilen sin heeeelt oppi bakfangeren din... :evil: Da koker det hos meg vertfall :?

Det gjør jeg også...Grasatkjørere og pushere slipper jeg galant forbi...gjerne i uoversiktlige svinger og bakketopper, mens jeg selv bremser rett etter at de er forbi... :twisted: Jeg mener...hvis de virkelig vil forbi så velbekomme... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, det er 42 km, fikk litt refs av en kamerat for det der :) Det var en helt ny 2.0TDI femmer golf, med sportspakke og sekstrinns kasse, veldig morsom bil. den turen fra moss er medregnet den gamle veldig svingete veien ved kløfta mot vormsund.

Ellers kjører jeg rundt i en 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er lett å bli vill i trusa når man er 18 å kjører bmw ;) Regner med de fleste kjørte ganske hardt når de var 18 og rundt den alderen, kanskje ikke alle, men de fleste!

Det stemmer, men faen det er kjipt når lappen ryker :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...