Gunnar Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Månedens bil november 2005 Bil 1992 BMW E36 325i Coupé Eier Desloch / Morten Bogaard Eksteriør 8.5x18" E46 M3 replica-felger med 225/40-18" dekk, Apex 60/40 senkesett, Angel Eyes (CCFL), GT-leppe under frontspoiler, M3-speil (el. med varme), Rieger øyelokk, røde/hvite baklykter, M3 GT-vinge, M-tech sidelister. Ellers er bilen bulk- og ripefri etter en omgang rubbing. Interiør M-tech innstegslister, M-tech gulvmatter, M-tech girkule, grått sportsinteriør i skinn, sportsratt i skinn, Stereo Sony CDX-8800 spiller, 8" aktiv Kenwood rørsub. Motor Nylig byttet originalmotor (gått 175.000km) med en nyoverhalt. Annet Påkostet 60.000,- siste år. Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av bimmers.no til glede for titusener av besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i brukbar kvalitet (minst 640x485), til post@bimmers.no! PS: DETTE er det jeg ønsker meg til månedens bil - haugevis av bilder i bra oppløsning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Meget fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Absolut en fin bil ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Ryddig og pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Meget strøken og pen E-36 du har, grattis med månedens bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 fin og strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Pen bil ja. Den du bomgira med det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Den kunne jeg hatt, kjempe fin bil med flott farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 flott bil ...gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Nydelig bil! Gjennomført og velholdt. Akkurat sånn det skal være Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Digger den frontleppa på original fanger.. hvor kjøpte du den? og hvor mye ga du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 lurer på den leppa og.. har vel jeg sagt til det før og..hehe.. ser ut som den ikke bygger så veldig langt ned? infinityleppa og cupleppa er jo utrolig lave.. så hvor kan jeg kjøpe den der? noen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 lurer på den leppa og.. har vel jeg sagt til det før og..hehe..ser ut som den ikke bygger så veldig langt ned? infinityleppa og cupleppa er jo utrolig lave.. så hvor kan jeg kjøpe den der? noen andre som vet? Den leppa der får du kjøpt på Styling tech eller GS-bildeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå