Gå til innhold

Min 330ci 2001 mod.

Diggern
 Share

Anbefalte innlegg

":1aj19mzr]
Nydelig bil, ingen tvil om det :D Ser du har to ting på fronten som jeg kunne tenkt meg; Svarte nyrer og lyktelister. Har selv en 2000mod 320Ci i samme farge som din, og med 18" BBS felger. Ser du er lysten på å bytte felger på din, så jeg tar meg den friheten å anbefale deg å gå for 18 eller 19" BBS felger på din du også. De felgene passer bilen noe så ekstremt, samtlige av de som har stoppet og kikket på bilen min har kommet med "Satan for noen felger da", til og med min mor :P

Ikke svarte nyrer når du har crome rundt vinduene. Crome begge stedene gir et bra helhetsbilde. Akkurat som svarte nyrer til shadowline.

Skulle ønske jeg hadde pengene til noen HRE felger jeg...

Noe duy burde vurdere Diggern, du som har fått bilen til skampris i sverige. :)

Hvordan er det disse HRE felgene ser ut da? Noen bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja denne var virkelig fin å se på! Ville nok kvittet meg med den bakfangeren og gått for en M3fanger med tilhørende 4Xutblås :)
Har tenkt på dette,liker ikke denne bakfangeren helt selv,den sto på bilen når jeg kjøpte den,men må først ha felger så får vi se senere :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

":hzqk5o52]
Nydelig bil, ingen tvil om det :D Ser du har to ting på fronten som jeg kunne tenkt meg; Svarte nyrer og lyktelister. Har selv en 2000mod 320Ci i samme farge som din, og med 18" BBS felger. Ser du er lysten på å bytte felger på din, så jeg tar meg den friheten å anbefale deg å gå for 18 eller 19" BBS felger på din du også. De felgene passer bilen noe så ekstremt, samtlige av de som har stoppet og kikket på bilen min har kommet med "Satan for noen felger da", til og med min mor :P

Ikke svarte nyrer når du har crome rundt vinduene. Crome begge stedene gir et bra helhetsbilde. Akkurat som svarte nyrer til shadowline.

Skulle ønske jeg hadde pengene til noen HRE felger jeg...

Noe duy burde vurdere Diggern, du som har fått bilen til skampris i sverige. :)

Hvordan er det disse HRE felgene ser ut da? Noen bilder?

Et lite knippe HRE:

http://www.wheelexperts.com/wheels/hre/line.html

540R bl.a. er knallfine på e46.

hre_540r_big.jpg

Disse er jo også ok...

comp_c20_thumb.jpg

Gratulerer med BBS CH forresten!

Hvor mye måtte du ut med inkl. dekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er panseret orginalt til 330Ci?

M3 har dette pansere, men passer bare til M3 pga feil klaring ved side skjermene.

Eller er 330Ci skjermene forskjellige fra 318Ci?

panseret er fra M3 og det passer på de andre 3-serie modellene også.

:shock: Jeg ble fortalt at det panseret ikke passer jeg :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde jo kjøpt BBS CH i 19", er jo ikke noe Rema felg det heller...

Og de felgene kler denne bilen jævlig bra rett og slett!

Sørg for å få tatt noen bilder av herligheten med de BBS'ene på da, når sesongen nærmer seg!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke ligget ute på autopower,satt inn en ønskes kjøpt annonse der,fikk en mail dagen etterpå og da var det gjort:-) Bare spent på om jeg får plass bak 9,5" med 265/30-19 dekk. Han har hatt de på en e46 compact uten noen form for mods,skulle vel ikke tro det er noe mindre plass på coupe`n...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke ligget ute på autopower,satt inn en ønskes kjøpt annonse der,fikk en mail dagen etterpå og da var det gjort:-) Bare spent på om jeg får plass bak 9,5" med 265/30-19 dekk. Han har hatt de på en e46 compact uten noen form for mods,skulle vel ikke tro det er noe mindre plass på coupe`n...?

om du må rulle eller ei, kommer ann på dekkmerket du kjøper..

jeg hadde først yokohama i 265/30 og da måtte jeg rulle inn hjulbuene bak, mens med falken-dekk ble det god plass.. de var ca 3,5 cm smalere enn yokohama-dekkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...