Diggern Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2006 Ok,han hadde kjørt med good year dekk ihvertfall + senk og det gikk fint hos han..Kan jo evt gå ned til 255/30-19 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Ok,han hadde kjørt med good year dekk ihvertfall + senk og det gikk fint hos han..Kan jo evt gå ned til 255/30-19 også? det kan du jo evt gjøre, men det er ikke så mange dekk-leverandører som har den dimensjonen, men continental vet jeg har den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Dunlop SP Sport Maxx, Goodyear Eagle F1 GS-D3, Pirelli P Zero Rosso Asimmetrico (kult navn forøvrig) og Hankook Ventus S1 evo... er noen andre alternativer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 se der ja! da var det flere enn jeg trodde da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2006 Gleder meg til jeg får dem på ihvertfall,nå er det på tide at våren kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 De Bbs felgene jeg hadde på handa fikk jeg ikke gitt Han har antaglighvis solgt de til noen andre. Så har fått på noen Carllson replica felger istede. Disse vurderer jeg å selge igjen,da jeg ikke ble helt fornøyd Her er et par bilder ihverfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Ke? Ikke helt fornøyd?? Hvorfor? De var max feite! Ikke så mange som har heller. Er det 18-19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 IKKE selg de hjula, var jo skikkelig fete på E46 . Vannvittig pen BMW du har . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 Takk for fiin respons Vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre,er veldig usikker Hele bilen er forøvrig til salgs nå,er på utkikk etter m3 Så hvis noen er konge på tysk her og kommer over et par fine eksemplarer i tyskland så hadde det vært fint om dere gadd å legge igjen en link...På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 Ke? Ikke helt fornøyd?? Hvorfor? De var max feite!Ikke så mange som har heller. Er det 18-19"? Det er 19". Var på utkikk etter 8,5" foran og 9,5" bak egentlig. Dette settet er 8,5" rundt hele. Det ble et lite "Impulskjøp" se. Skulle gjerne sett at de byggde litt mer ut bak,kan jo kansje kjøpe noen spacere men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Hehe.. ja har du råd til en M3 E46 så hadde jeg kjøpt det var jeg deg... Er selv litt M3-fan, men koster jo nesten et hjem Her var en fin en: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Satan, den var fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Jeg syns felgene var fete. Gikk bra på bilen de. Men hva har du tenkt du skal ha for bilen. Og M3 er et utmerket valg til erstattning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Her var en fin en: http://img239.imageshack.us/img239/4198/bl21he.jpg Fyttih.... for en rålekker bil Ren perfeksjonisme det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 Ligger ute til 179 000,- med felgene og 169 000 uten,-. Kjøpe? Jeg syns felgene var fete. Gikk bra på bilen de.Men hva har du tenkt du skal ha for bilen. Og M3 er et utmerket valg til erstattning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå