Gå til innhold

Synspunkter på 1 serien

Ron Jeremy
 Share

Synspunkt på 1 serie  

72 stemmer

1. 1. Synspunkt på 1 serie

• Dødsrå
      55
    • liten tass som ikke fortjener BMW emblemet
      17

Anbefalte innlegg

A3 er vel stort sett golf vel?

Finishen er dårlig i X3 en og forsåvidt også i 1 og 3 serien, plasten virker så billig...

:cry:

Hanskerommet til 1'eren er en vits,kunne kommet fra en gammel taunus.

skikkelig dritt!

men morsom og kompetent bil (jeg prøvde den med M understell og 18" felger hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har eg ikkje kjørt 1-seriern i det hele tatt, men eg har tilbragt en del timer/km i en 2006 mod A3 2.0 TDi(ikke sportsback, den er stygg).

Meget bra bil å kjøre. Hvis BMW'en er like god og i tilegg har genuin BMW-følelse i form av bakhjulstrekk o.l, så må det være en drøm..

Utseendemessig er A3 lettest å svelge, men 1-serien begynner å bli bra i mine øyne den og, selv om det ser ut som de har lagt flest designtimer i fronten. Er liksom litt daffere jo lenger bak du kommer. Akkurat som Z3. MÅ HA andre fangere på den en de helt standare. Og fargen er MEGET viktig. Mye ekkelt ute og går der har eg lagt merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å gå til innkjøp av 118 D, med full M pakke... synspunkter?

Positive som negative tas imot med takk, gjerne fra eksisterene eiere selvsagt.

:wink:

...mangla eit valg for oss som likar den...men ikkje vil vere med på ein "dødsrå" uttale.....

...den er og langt frå ein dass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har enda ikke glemt skuffelsen første gangen jeg prøvde en 116(tror jeg).1 serien var nettopp komt og jeg var veldig spent. ufattelig av bmw å lage noe så stygt,ukurrant,kjipt og meningsløst.utelukker da helt motoralternativene da motorene er bra,men resten av bilen er bare helt meningsløs og kjip.akkuratt som golf er den en helt ok bil til og fra jobben,men det stopper helt opp der.hadde virkelig forventet meg mer.....mulig man kan hente seg litt innigjen med alt av ekstrautstyr og dill dall,men da blir den så dyr at det er fortsatt helt utenkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at 320da Virker gammel i forhold...

hva med en E39 da? den virker selvsagt også gammel, men ser ikke avleggs ut etter faceliften ->2001. 530da eller 525da ?

jeg syns i alle fall at det er en mye finere bil en 1-serien...

Har en E39 pr idag, meget fornøyd, men blitt drittlei av alle verksted regningene, 30.000.- siste år...

Derfor så jeg meg om etter en nyere og mer vedlikeholdsfri bil, og en diesel.

Den nye 5'ern (slik jeg vil ha de) blir for dyr, derfor har jeg sett på alternativer...

:wink:

En 330da er kanskje ikke så gærent heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw 1 - serien e heilt grei nok, men det er kun fordi eg har vorte vant med utseendet på den etter at den kom... Første gong eg såg den så var den stygg.... Er ein slik bil mamma kunne funne på å kjørt rundt i... (ho køyre 93modell Mazda 323 stv)

Nei, då hadde eg heller kjøpt ein E46.. Får vel ein brukt E46 som er i meget bra stand til samme pris som ein ny 1-serie? Då har du jo ikkje det store bruktbiltapet heller... Men viss det ikkje er eit alternativ så kan du få kjøpa Mazdaen til mamma for halve prisen av ein ny 1-serie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...