ZhilleN Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Muligens for salg, må ikke selges men sjekker om noen er interessert Hvis interesse, legger jeg ut mer informasjon osv. Denne er påkostet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Er det noen som har en HPI baja 5b/t tilsalgs? Gjerne helt orginal.. De er rååå! 82cm og helt greie motor-alternativer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Kjøpt meg flonka ny xray t3!! blir digg med litt ordentlig drifting igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Snart så jeg skal teste FG`n her nå! Sol å fint vær, så håper snøen forsvinner fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 nye wheels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 TT-01? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Nei, dette er Xray T3 11 som har driftmods Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Yokomo bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Nei, dette er Xray T3 11 som har driftmods Ok. Så bare den stod på en Tamiya-eske øverst. Lurer fælt på både en skalacrawler og en asfaltbil her, nå som det er vår igjen og jeg har fått lekt litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Kan lett anbefale t3, skikkelig solid og lett med utrolig mange justeringer Specs på min bil : Savöx Razor 160A Combo 10,5t motor og Program kort (Turbotiming, kick osv. ) Absima digitalradio Hitec 633 servo Lipo 5200 x2 Div carbon Nye alustag og alu drivakslinger Spec-R diff med sperre 4 sett hjul Sinnsykt mye verktøy Bare bilen har kosta meg ca 7000,- med rabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Jeg sikter ikke så vanvittig høyt. Nærmeste bane er 30 mil unna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Da anbefaler jeg denne : http://hpiracing.no/index.php?nr=90&cas ... &startrow= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Lurt på en Flux en stund, men leser at de sliter med å få reimene til å holde og har mye slark i understellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Har en hpi sprint 2 som jeg har satt i en større motor i. Den fungerer helt fint hvis man bare skal ha noe for og leke seg med. Men kan være lurt og dekke til den bakerste reima da det kommer småstein inn og kutter/fliser den opp. Ligger video av min bil nederst på side 25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå