StianA Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 har en kyshio inferno 7.5 som jeg hadde til salgs en stund her men bestemte meg for og beholde den selv, orginalt er det gx21 motor i den men har kjøpt inn en STS 28 motor håper den går mye bedre da kanskje den kommer film da den er ferdigmontert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Noen fra bodø.. her på bimmers som kjører RC bil? Tamiya el noe.har en BMW E30 M3 som jeg ikke har fått testet skikkelig på asfalt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 da er M5 karosseriet mitt ferdig. ble ikke så verst. litt dårlige bilder tatt nå i kveld. laget AE på den. dette er bak klistremerket til framlyktene. sette inn lysene jeg har liggende bak der så vil nok ringen lyse gjennom og det vil se ut som AE på utsiden av karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 som nevnt her tidligere skulle jeg egentlig få tak i et e36 m3 chassie til min tamiya tt-01D men det med noe tullder så har nå kjøpt meg et e46 m3 gt-r chassie som er ferdig nå og har fått vært med på et treff.. syns resultatet ble greit til tross for at jeg hadde det litt travelt med skjæringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Kjører en CEN racing, som topper 119 km/t med sine to gir og en del annet snacks. Har ikke bilen hjemme for øyeblikket. Den står hos min onkel siden jeg ikke hadde plass til den hjem sist gang haha. Men ja, dyr og morsom hobby! Hvis det er noen i bergensområdet som er keen på å kjøre litt en gang, så er det bare å sende en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 da er M5 karosseriet mitt ferdig. ble ikke så verst. litt dårlige bilder tatt nå i kveld. Spør du meg, så må dette være en M7. Er jo prikk lik din E38! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Min E46 m3 gtr Med skikkelig felger tilogmed Karrosen er ikke så pent lenger men Blir mye flyturer med disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 da er M5 karosseriet mitt ferdig. ble ikke så verst. litt dårlige bilder tatt nå i kveld. Spør du meg, så må dette være en M7. Er jo prikk lik din E38! ligner mye mer på en E39 da. det er jo en E39 M5 med godkjenning fra bmw at de får lage E39 kopi. og E38 har ikke sånn bakfanger. og heller ikke baklysene er like. hehe du må nok sammenligne litt mer skål!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Hvordan kan man vri og vendte på det for at det skal ligne e38? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 ja. må nok vri mye der for at det skal ligne E38. hehe. skål da stiian. kanskje jeg skal teste M5en i morgen. så får du lufte M3`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 ja. må nok vri mye der for at det skal ligne E38. hehe. skål da stiian. kanskje jeg skal teste M5en i morgen. så får du lufte M3`n. Skål ja Bla jaggu øl i dag au gett M3'n står bare å venter på at han agerup skal få kyosho'n ut av ræva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 jeg har den i gangen. ikke i ræva bilen er så godt som klar. bare jeg finner de dekka jeg kjøpte. også må jeg skru ut den stopper saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorstein Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Godt og se det er flere som leiker litt på fritida. Jeg har bil, fly og helikopter. Bil: Tamya 1:10 nitro med Supra karosseri som har blitt litt brukt og er klar for mere kjøring. Fly nr 1: Skyrider - vingespenn er vel 160 cm. 5,23ccm motor. Jeg klarer og ta av og fly litt, men så går det galt. He he... http://www.youtube.com/watch?v=ms7Q1UGR ... annel_page Fly nr 2: Extra 300S - vingespenn ca 130 cm. 7,5ccm motor. Fikk huka landingshjula i en strømledning så dette er til restaurering. Helikopter nr 1: Scala av Bell 222 med rotordiameter på 123cm. 5,23 ccm motor som ble satt inn i fly nr 1. Fikk rotorbladene forsiktig i asfalten så det sprutet deler. Totalvrak. Jævlig farlige greier. Helikopter nr 2: Lite elektro med rotordiameter på ca 40 cm som av en eller annen grunn fortsatt er helt enda jeg har brukt det flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Da har jeg fått bytta til meg en ny bil. Ganske solid størrelse på denne. 68cm lang,og ca 49cm akselavstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå