dutten Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Min E46 m3 gtr Med skikkelig felger tilogmed Karrosen er ikke så pent lenger men Blir mye flyturer med disse bilene klarer forsatt ikke og bestemme meg om jeg skal sette på den vingen på min eller prøve og få til en som er litt mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Noe som holder på med dette på vinteren og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 jeghar 2 biler. en kyosho mad force. den kan brukes alle årstider. lik denne. også har jeg en kyosho fw-06. ble kjøpt slik. men se slik ut nå den M5`n er ikke noe særlig å bruke på vinter. men mad force`n er fin på vinter`n. og ganske artig og lett kjørt. må ikke skru mye om du ikke kjører for jævlig. min virker helt til jeg satser for mye og kræsjer no jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 finnes jo mange baner inne for "sommerbiler" personlig så vurderer jeg og selge min nå.. gått litt lei etter at jeg ikke hadde noen og kjøre med lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 finnes jo mange baner inne for "sommerbiler" personlig så vurderer jeg og selge min nå.. gått litt lei etter at jeg ikke hadde noen og kjøre med lenger... Smme problem som jeg har. solgte savagen for noen måneder tilbake, har bare on road bilen igjen nå, men blir aldri brukt den heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Personlig kjører jeg en Team Associated RC10GT med snorstart. Går å lurer litt på en Tamya e30 M3, blir nokk hyllepryd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Personlig kjører jeg en Team Associated RC10GT med snorstart. Går å lurer litt på en Tamya e30 M3, blir nokk hyllepryd Så fin ut den har en E30 M3 fra tamiya.den er yndlingen av bilene mine!å mest på kostet.Går skikkelig bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Kjører litt 1:8 Buggy, Nitro Blir endel skruing, men det er jo gøy å teste forskjellige oppsett, mulighetene er jo uendelige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Har 3 RC biler, en Thunder Tiger EK-4 med 11 kubikks motor! en Schumacher XT-R 3E toppfart 110 km/t, helt vill.. og en Traxxas T-maxx, lat men holdbar. har også 2 Helikoptre, et Thunder Tiger Raptor 50 V2 og et Robbe Futura Nova og 2 fly et Extra 300L med O.S 120 4takt og en trainermodell En ARC Ready Kjører kun fuel modeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Vurderer å kjøpe en F350 fra tamiya noen sinnsyke scala biler som tar seg frem nesten over alt.mye kule videoer på youtube av disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Har en Traxxas T-Maxx 3,3 4WD RTR en kjekk sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Det der var strøkne biler må jeg si! nye eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Ja der var de helt nye, kjøpt i sommar. Den store skal gå rundt 70km/t. En kompis av meg som kjøpte den lille. Den har samme motor som den store, men dobbel så lett, bare litt over 2 kg samt bakhjulstrekk. Var vel oppgid til 110km/t. Går ganske sykt fort, litt for fort syns eg da. Blir vanskelig å utnytte farten, samtidige holde den på veien! Men kult med bakhjulstrekk da... kan legge dei opp til dei saftigeste power slides! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Jeg syns dette ser knallmorro ut, og lurer derfor på hva som er beste butikk/nettside i landet for å handle slike biler/utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Her handlet jeg min: http://www.throttlestore.com/ ellers så har jeg handlet litt resevedeler her, http://www.elefun.no/rc/hobby.aspx meget god service og kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå