Gå til innhold

Kjører du RC bil?

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjører ThunderTiger MTA-4 1/8, med 4wd og to gir og revers.

kjøpte den hos: http://steinkjerhobby.no/

er førstegangsbil for meg og da syntes jeg det var kjekt å kjøpe lokalt slik at en kunne få råd og tips hvis det var noe jeg lurte på etterhvert.

De har også fullt delelager så det er enkelt når man kjører istykker!

Anbefaler flere å prøve, kjempegøy!!

Edit: skrivefeil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Mad force, Savage big block, To driftebiler, med E30 M3 karroseri, Skyline, og 200sx s13. Sinnsykt med spec på den ene driftebilen jeg hadde, alt var av karbon omtrent, lettvekta, senka, stivere dempere, stoor motor, større servo osv. angrer sinnsykt på at jeg solgte dem.. :( Hadde verdi opp mot 10.000,- bare den ene drifteren, sinnsykt dyr hobby.. Har veldig lyst til og begynne igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jeg kjører HPI Baja 5b, eller.. Nå har den vært på hylla en stund.. Vurderer å selge den med en god del utstyr.. Men vet ikke om jeg skal starte igjen eller ikke.. =/

Det er jo en vanvittig KUL hobby, selvom det koster deretter..

Noen andre som driver i 1/5 skala'n her? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt fg 1/6 bil med 26ccm bensinmotor, eier i dag 2stk savage 4,6 og tamiya ta04 med en hel haug karrosserier++ brukte allt for mye tid og penger på dette før, men har heldigvis klart å styre meg. beg å kjøre nitro da jeg var 10 år ca og er nå 22, så drevet med dette noen år :wink: Har hatt div båter også i både el og nitro. Dette er jo kjempemorro, tror jeg skal bestille noen driftedekk til elbilen å præve dette blir spennende. Skulle også hatt tak i e30m3 kaross til elbilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette en tto1? jeg har 2 stk av denne typen selv. 1sk original rød m3 evo, og en warsteiner med det meste av options + 14 turns motor og novak super rooster. Har også en m-coupe med bare bakhjulstrekk, den er foreløpig bare original Dette er jo da bare assfalt biler.

Har også en HPI rs4 rally som er sinnsykt gøy nå ute i sneen!:D Den har nå en 14 turns motor og msonic vanntett regulator. På bildene har den subaru karross, men jeg har også et e36 btcc kaross til denne.

DSCF0129.jpgDSCF0141.jpgminercbiler025.jpg3c_3.jpgDSCF0132.jpgDSCF0128.jpg40_3.jpg3d_3.jpg

Hvor er det dere får tak i bmw rc bilene? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...