bmwkizn Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Her handlet jeg min:http://www.throttlestore.com/ ellers så har jeg handlet litt resevedeler her, http://www.elefun.no/rc/hobby.aspx meget god service og kjapt thanx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Jeg syns dette ser knallmorro ut, og lurer derfor på hva som er beste butikk/nettside i landet for å handle slike biler/utstyr? Det er definitivt Micromonsters! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 ingen som kjører bensin bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 ingen som kjører bensin bil da? tenker du nitro eller som går på 98 blyfri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Jeg kjører ThunderTiger MTA-4 1/8, med 4wd og to gir og revers. kjøpte den hos: http://steinkjerhobby.no/ er førstegangsbil for meg og da syntes jeg det var kjekt å kjøpe lokalt slik at en kunne få råd og tips hvis det var noe jeg lurte på etterhvert. De har også fullt delelager så det er enkelt når man kjører istykker! Anbefaler flere å prøve, kjempegøy!! Edit: skrivefeil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Har hatt Mad force, Savage big block, To driftebiler, med E30 M3 karroseri, Skyline, og 200sx s13. Sinnsykt med spec på den ene driftebilen jeg hadde, alt var av karbon omtrent, lettvekta, senka, stivere dempere, stoor motor, større servo osv. angrer sinnsykt på at jeg solgte dem.. Hadde verdi opp mot 10.000,- bare den ene drifteren, sinnsykt dyr hobby.. Har veldig lyst til og begynne igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Er ute etter en Nissan 200sx s14/s15 i TT-01 type fra tamiya!send PM viss noen har noe sånt. Bilen må være iorden,å karroseriet utn skader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Har 4 biler 3 fra Tamiya å 1 fra traxxas.toyota celica. byggy hornet 2. Traxxas slacher. Ford F350. Bilder av mine 2 siste modeller Bmw m3 e30 evo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Jeg kjører HPI Baja 5b, eller.. Nå har den vært på hylla en stund.. Vurderer å selge den med en god del utstyr.. Men vet ikke om jeg skal starte igjen eller ikke.. =/ Det er jo en vanvittig KUL hobby, selvom det koster deretter.. Noen andre som driver i 1/5 skala'n her? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 har hatt fg 1/6 bil med 26ccm bensinmotor, eier i dag 2stk savage 4,6 og tamiya ta04 med en hel haug karrosserier++ brukte allt for mye tid og penger på dette før, men har heldigvis klart å styre meg. beg å kjøre nitro da jeg var 10 år ca og er nå 22, så drevet med dette noen år Har hatt div båter også i både el og nitro. Dette er jo kjempemorro, tror jeg skal bestille noen driftedekk til elbilen å præve dette blir spennende. Skulle også hatt tak i e30m3 kaross til elbilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Pr idag finnes ikke kunn karosseri til Bmw E30 M3 så jeg kjøpte likeså hele bilen å bygde den opp med mye stæsh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Ebay.com eller .de der har dem bare karosseri. vil jeg mene. foresten bra tråd \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Er ikke dette en tto1? jeg har 2 stk av denne typen selv. 1sk original rød m3 evo, og en warsteiner med det meste av options + 14 turns motor og novak super rooster. Har også en m-coupe med bare bakhjulstrekk, den er foreløpig bare original Dette er jo da bare assfalt biler.Har også en HPI rs4 rally som er sinnsykt gøy nå ute i sneen! Den har nå en 14 turns motor og msonic vanntett regulator. På bildene har den subaru karross, men jeg har også et e36 btcc kaross til denne. Hvor er det dere får tak i bmw rc bilene? o_O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Her er en lite video snytt fra T-Maxx'en min. Her har den bare bakhjuls drift pga knekt drivaksel på venstre framhjul, men gøy det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Jeg har en liten en, er mest til pynt Men den kan kjøres inne hehe http://www.tamiya.com/english/products/58385bmw320si/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå