318iAT Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Jeg likte heller ikke den viste klokken, men så liker jeg også best relativt klassiske klokker. TAG Heuer "Monaco" liker jeg veldig godt og Porsche Design "Indicator" tror jeg er den klokken jeg har mest lyst på av alle klokker, men prisen på 65000 Euro forhindrer nok effektivt et kjøp for min del. DET var klokken for meg, Porsche Design, men koster vel et par årslønner den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Denne som duger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Hagenisse: :-& Denne er litt tøff: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Skal du bruke den klokken med de lysene, så bruker du lengere tid på å regne ut hva den er enn å ta frem mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Hehe, du lærer deg det etter en stund tenker jeg Fet iallefall. Hvor kjøper man? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Hehe, du lærer deg det etter en stund tenker jeg Fet iallefall. Det er jeg helt enig i...en klokke for datanerder...hvor kan denne kjøpes ? EDIT: Jeg ser det nå...gadgets.dk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Bildene er hentet fra www.gadgets.no , de har også en bordmodell: Siden utregningen er litt annerledes på denne, så lønner det seg neppe å ha både armbåndsur og bordmodell. Bordmodellen har jeg faktisk litt lyst på, noe enklere utregningen også på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Den bordmodellen var jo helt konge, sånn vil jeg også ha . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Siden bordmodellen t.o.m. har sekunder, så blinker den nok ganske heftig den lysrekka helt til høyre tror jeg... Noen som ser hva klokka er på bildet av bordmodellen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Klokken er: 12.01.54 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Bestiller nok en når den er på lager Den første altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Steffan; helt riktig, du har vunnet et klapp på skuldra: Hagenisse, de har jo noen andre armbåndsurvarianter også, det er riktignok bare den øverste de har på lager: Men jeg er enig i at det var den i den første posten min som er stiligst av armbåndsurene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Likte de sorte og jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Joda, den som har sort urkasse er stilig den også, men det er litt mer GEEK når man ser printkortet! Å hoi! Sjekk denne bordklokka da! www.gadgets.no/product_info.php?products_id=470 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Sant, men jeg vet ikke om jeg vil går rundt å skrike geek heller. Får holde med linux t-skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå