kilronan Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Denne er ganske rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Jeg har en t-skjorte med følgende trykk: På brystkassen: På ryggen: Jeg vurderer også følgende to varianter: - There's no place like 127.0.0.1 - There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't Denne er også morsom: No, I will not fix your computer Denne blir litt FOR drøy: Front: How many people can read hex if only you and dead people can read hex? Rygg: 57006 kilronan; den der er jo den ultimate 80-tallsklokka da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Hvert minutt samler maskinen en kule opp. Det er nesten som å ha en akvariefisk, en kan sitte der og bli helt betatt av det. Jippi, da har en jo noe å finne på når man ikke er innlogget på bimmers.no . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Sant, men jeg vet ikke om jeg vil går rundt å skrike geek heller. Får holde med linux t-skjorte. Hehe. Her går det i 'Get Firefox.com' + logo t-skjorte og en Apache Foundation t-skjorte Selvsagt går en del av pengene til t-skjortene til støtte til selskapene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Hehe. Firefox er flott i windows, men føles så urtreg i linux så bruker konqueror jeg. Erik, nerd! Jeg har to bra t-skjorter her, ikke så veldig nerdete, men. Ene er med et stort bilde av Vidar Theisen (!!) og den andre var en julegave fra en kamerat, N'sync! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Jeg er nok litt nerd, men jeg er stolt av det! For de som ser for seg prototypen på en nerd fra amerikanske filmer, typisk fra 80-tallet, tar nok feil. Selv om jeg nok er temmelig 1337 i hodet så ser jeg faktisk helt normal ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Tviler jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Hrrmmmf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 dette var like artig og lese som og se friends Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Hmmm... Tror jeg skal bli Bimmers.no svar på valsespesialisten(.no). Da dataspesialisten som reiser rundt i land og strand og hjelper bmw-folk med dataproblemer Kan få med meg hagenisse (som er fra lokalområdet her, så og si) og Erik hehe. Er jo så mange som lurer på dataspørsmål her på forumet og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Jeg er nok litt nerd, men jeg er stolt av det! For de som ser for seg prototypen på en nerd fra amerikanske filmer, typisk fra 80-tallet, tar nok feil. Selv om jeg nok er temmelig 1337 i hodet så ser jeg faktisk helt normal ut! De fleste nerdene jeg kjenner (og vi har en god del av dem på jobben) er ikke selv klar over at de er nerder og litt spesielle...de roter med sitt og er fornøyd med det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Denne typen klokker liker jeg... Men bruker stort sett mobilen jeg også! Bruker kun klokke på hånden i finere lag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg har en t-skjorte med følgende trykk:På brystkassen: På ryggen: Jeg vurderer også følgende to varianter: - There's no place like 127.0.0.1 - There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't Denne er også morsom: No, I will not fix your computer Denne blir litt FOR drøy: Front: How many people can read hex if only you and dead people can read hex? Rygg: 57006 kilronan; den der er jo den ultimate 80-tallsklokka da! Hehe.. Handla her??: http://www.microplex.no/category.aspx?cat=205&mcat=c205 Har selv: I dont work here; I see fragged people. Tenkte jeg skulle kjøpe RTFM, WTF og STFU også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Hmmm... Tror jeg skal bli Bimmers.no svar på valsespesialisten(.no). Da dataspesialisten som reiser rundt i land og strand og hjelper bmw-folk med dataproblemer Kan få med meg hagenisse (som er fra lokalområdet her, så og si) og Erik hehe. Er jo så mange som lurer på dataspørsmål her på forumet og slikt. Dette høres ut som et bra tiltak . Jeg er en sånn som fort kan få dataproblemer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 De fleste nerdene jeg kjenner (og vi har en god del av dem på jobben) er ikke selv klar over at de er nerder og litt spesielle...de roter med sitt og er fornøyd med det... Som jeg sa så er jeg ikke en "typisk nerd", men jeg har en del nerdete påfunn/utsagn/tanker, samt er meget datainteressert. Man kan jo være nerd innenfor andre ting enn IT også, så jeg er nok litt BMW-nerd også tror jeg. Hehe.. Handla her??: http://www.microplex.no/category.aspx?cat=205&mcat=c205 Jeg har en t-skjorte, og den er fra www.geekstuff.no , de andre er fra den siden du henviser til, og fra www.thinkgeek.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå