Gå til innhold

Ny klokke. Nixon Rotolog

sax
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liker ikke å gå rundt i slikt BMW-utstyr jeg, men det er jo smak og behag..

Jeg har et par BMW trøyer, men jeg liker heller ikke å gå med disse sånn til daglig (de er degradert til "maler-skjorter"). "M-kappen" derimot har jeg ingen problemer med (litt ironisk når man selv kjører 318dT)...den er imidlertid alt for varm om sommeren... :roll:

BMW_Cap.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW-jeans er ikke originalvare, så det viser vi oss ikke i! ;) M3-jakken er ikke prangende slik f.eks. uoriginale BMW Williams-jakker er. Den er mørk blå, med rød kant i kraven og en relativt liten ///M3-logo på venstre side av brystet.

Jeg glemte selvsagt en anselig samling BMW-pins, samt slipsnål og mansjettknapper i 24K gull i oppramsingen min tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte selvsagt en anselig samling BMW-pins, samt slipsnål og mansjettknapper i 24K gull i oppramsingen min tidligere!

*spikke spikke*

24K gull? :? Hørtes da veeeldig mykt ut... Tipper vel kanskje heller på 18K eller 16K?

EDIT: dette er da 100% rent gull. Veldig veldig mykt. Tror nok det er en legering inn i bildet her ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... men tvivler da litt. For.. hvis det er det, så kan du bøye det uten -noe- problemer *at all*

Anywho... har en norsk god kompis av meg om bor i Florida. Han har både kredittkort der, og bor der. Så hvis jeg skal ha noe i USA, så overfører jeg bare penger til hans norske konto, og han ordner alt deretter. Dvs bestiller til seg selv, og sender pakken videre til meg :D

Var slik jeg kjøpte Pioneer-headuniten min ihvertfall. Sparte.. ca 4000,- (da) på den. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, det er nok ikke 24K tvers gjennom, men et eller annet metall, og 24K som et lag utenpå.

Da jeg bestilte en del derfra hadde jeg en kompis som var utvekslingsstudent i Minnesota, så jeg gjorde akkurat som deg, voerførte til hans norske konto, han vbestilte etter anvisning på mail, og sendte meg varene som gave. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir mva på dette ;) Må allikevel tolles.

Dessuten så er det maaange steder som krever at du har et visa-kort som har en amerikansk adresse tilknyttet seg. Dvs at du har fått kortet i USA.

Så da hjelper det lite om du bruker magnum, som gjør at du får en amerikansk adresse, når VISA-kortet viser at du er i Norge.

:(

Meeeen... det er jo der kameraten min kommer inn i bildet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...