Gå til innhold

Bmw e32 m5 turbo. Egen garasje :D


336mik
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Siden 210 diff ikke var å oppdrive lettvint innen kort tid,så ble det så jeg bare byttet medbringer. Så at medbringer'n på andre siden også begynte å bli moden,men får krysse fingra for at det holder inntil en 210 diff er på plass. Får muligens en fra bergen til jul,og det er ikke igjen så mye av sesongen, men isbane sesongen er vel her om et par mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Diff er sveist og lagt på lageret inntil 188 diffen havner på hylla der "offerings to the god of speed" delene ligger. Ting som rører seg i hodet nå om dagen er isbane sesongen,og om jeg skal prøve å montere en steering quickneer på bilen. Noen som har erfaring med disse? Relativt mye runder på rattet fra lock til lock(over 4 hvis jeg ikke husker feil). Det jeg da funderer på er 1:2 ratio. Mulig det blir litt i drøyeste laget,men det koster jo ikke all verden for et sånt kit på ebay. Skulle fått byttet innsug også,men det får nesten vente til jeg har et bruktbart verksted tilgjenglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Kos å ha en bil man kan ta en tur når man har lyst altså..oppgraderinger skjer om dagen,i første omgang er det diff og styring som jobbes med. Fikk tatt ut 188diffen i dag,og der var begge medbringerne veldig nær døden,blir godt å få noe litt mer solid. En av medbringerene har vel ikke gått mer enn 20mil etter at den ble byttet og var "fresh". Skal prøve å få lagt ut bilde av de gamle. Innsug og muligens turbo vil også bli byttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR fikk du kjøpt den hardyen der ? er det store eller lille typen på e34 ? sett flere sånne som passer på e30 og e28 518 de som har den lille typen, men ikke finni noe til den "store" typen på gammal bmw

Dette lurer jeg å på, men hva blir bedre/stivere?

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg å på, men hva blir bedre/stivere?

★sent from my wifi microwave★

veldig ofte er jo hardy koblinga det svakeste punktet på en drivlinje, og man må ikke ha mye effekt heller for å herje i filler hardy etter hardy etter hardy...sukk....

men bytter man til en sånn så ryker ikke hardyen, men såklart blir jo litt mere påkjenning på mellomaksel og gear osv, men til herjing er det helt ypperlig synes nå jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...