Jørgen-A Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Da er de 188 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 stemmer det, kun 735 som hadde 210 diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Litt research tilsier at 210 diff som passer kommer fra e34 m5 og 540,e32 735,740 og 750,e31 840 og 850..noe fler som dette er bolt-on fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Siden 210 diff ikke var å oppdrive lettvint innen kort tid,så ble det så jeg bare byttet medbringer. Så at medbringer'n på andre siden også begynte å bli moden,men får krysse fingra for at det holder inntil en 210 diff er på plass. Får muligens en fra bergen til jul,og det er ikke igjen så mye av sesongen, men isbane sesongen er vel her om et par mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Da er 210 diff i hus,og den vil bli montert når 188 diffen takker for seg. Håper bakdiff problemet er eliminert fra drivverksproblemlista nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 rått med s38 turbo! følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Diff er sveist og lagt på lageret inntil 188 diffen havner på hylla der "offerings to the god of speed" delene ligger. Ting som rører seg i hodet nå om dagen er isbane sesongen,og om jeg skal prøve å montere en steering quickneer på bilen. Noen som har erfaring med disse? Relativt mye runder på rattet fra lock til lock(over 4 hvis jeg ikke husker feil). Det jeg da funderer på er 1:2 ratio. Mulig det blir litt i drøyeste laget,men det koster jo ikke all verden for et sånt kit på ebay. Skulle fått byttet innsug også,men det får nesten vente til jeg har et bruktbart verksted tilgjenglig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 http://www.ebay.com/itm/321182432734 Da er en sånn bestilt,og jeg er spent på åssen resultat dette gir. Etter en del review`s ser det ut til at det skal øke kjøreglede litt ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Da ble det julegave på bilen min i år også Spent på hvordan denne vil fungere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Blir lite rattutslag nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Kos å ha en bil man kan ta en tur når man har lyst altså..oppgraderinger skjer om dagen,i første omgang er det diff og styring som jobbes med. Fikk tatt ut 188diffen i dag,og der var begge medbringerne veldig nær døden,blir godt å få noe litt mer solid. En av medbringerene har vel ikke gått mer enn 20mil etter at den ble byttet og var "fresh". Skal prøve å få lagt ut bilde av de gamle. Innsug og muligens turbo vil også bli byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Mer bling/oppgradering til skuta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 HVOR fikk du kjøpt den hardyen der ? er det store eller lille typen på e34 ? sett flere sånne som passer på e30 og e28 518 de som har den lille typen, men ikke finni noe til den "store" typen på gammal bmw Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 HVOR fikk du kjøpt den hardyen der ? er det store eller lille typen på e34 ? sett flere sånne som passer på e30 og e28 518 de som har den lille typen, men ikke finni noe til den "store" typen på gammal bmw Dette lurer jeg å på, men hva blir bedre/stivere? ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Dette lurer jeg å på, men hva blir bedre/stivere? ★sent from my wifi microwave★ veldig ofte er jo hardy koblinga det svakeste punktet på en drivlinje, og man må ikke ha mye effekt heller for å herje i filler hardy etter hardy etter hardy...sukk.... men bytter man til en sånn så ryker ikke hardyen, men såklart blir jo litt mere påkjenning på mellomaksel og gear osv, men til herjing er det helt ypperlig synes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå