Gå til innhold

snøen kommer igjen!

Maxxsonics
 Share

Anbefalte innlegg

Skoppum ja. Er litt mer innlandsklima her, selv om vi bare snakker 5-10 minutter.. Først et lite hopp til Borre, så et større til Skoppum, og så er det enda hakket mer snø her vi bor, inni skogen litt nærmere E18.

Ah, tror jeg var inni skauen der for ikke mange dagene siden, kjørte på anleggsområdet med en gammel golf :P

virra rundt der og endte opp ved kopstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 250
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skoppum ja. Er litt mer innlandsklima her, selv om vi bare snakker 5-10 minutter.. Først et lite hopp til Borre, så et større til Skoppum, og så er det enda hakket mer snø her vi bor, inni skogen litt nærmere E18.

Vil det si at du kjenner Jon Amund Magnæs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henrikjah, Paulivn. du snakker om? Til høyre etter broa og helt ut til E18.. men er stengt ut på E18 nå, desverre.

Ja, forbi løsveien og videre ut forbi.. Videre inn på grusveien og nedover en bakke, der kommer man ut på e18 tror jeg :wink:

Skarpe steiner og sure fylliker i 100tonns veimaskiner er ikke å unngå desverre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille døgnet rundt. :)

For å si det slik, så er det nok flere muskeldrevne enn motordrevne kortesjer som suser forbi veggene her daglig. Det være seg turgåere og hest m/ vogn. Fantastisk flott sted å bo. Har bl.a. bodd midt i Oslo og Stavanger, og savner IKKE storbyen..

Det er som å være på hytta hele året, bare at vi kjører til husveggen og har butikk 4 min unna, og to byer innen 10-15 min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Da snør det skikkelig i Oslo igjen, var på parkeringsplassen på Tusenfryd her om dagen, der er det skikkelig slæddeføre :D Mye trafikk rett ved så det lønner seg å være der i en kort periode av gangen, når jeg dro derfra (etter ca. 20 min) møtte jeg purken på vei tilbake :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...