henrikjah Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Skoppum ja. Er litt mer innlandsklima her, selv om vi bare snakker 5-10 minutter.. Først et lite hopp til Borre, så et større til Skoppum, og så er det enda hakket mer snø her vi bor, inni skogen litt nærmere E18. Ah, tror jeg var inni skauen der for ikke mange dagene siden, kjørte på anleggsområdet med en gammel golf virra rundt der og endte opp ved kopstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Skoppum ja. Er litt mer innlandsklima her, selv om vi bare snakker 5-10 minutter.. Først et lite hopp til Borre, så et større til Skoppum, og så er det enda hakket mer snø her vi bor, inni skogen litt nærmere E18. Vil det si at du kjenner Jon Amund Magnæs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 henrikjah, Paulivn. du snakker om? Til høyre etter broa og helt ut til E18.. men er stengt ut på E18 nå, desverre. Wunder, Aldri hørt om desverre. Er ikke herfra selv. Sikkert større sjanse for at sambo kjenner til ham. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Ok han og dama (Live) bor i Adalsveien, regner med at det ikke er alt for mange breislæddene fra deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 henrikjah, Paulivn. du snakker om? Til høyre etter broa og helt ut til E18.. men er stengt ut på E18 nå, desverre. Ja, forbi løsveien og videre ut forbi.. Videre inn på grusveien og nedover en bakke, der kommer man ut på e18 tror jeg Skarpe steiner og sure fylliker i 100tonns veimaskiner er ikke å unngå desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Wunder, Okay. Det er på andre siden av Skoppum, men jeg kjører Adalsvn. hver dag, hvis det er den jeg tror (forbi skolen). henrikjah, hvis du mener der jeg tror, så bor vi inn i skauen litt før det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 okei, stille og rolig der inne da.. eller kjører det annleggsmaskiner forbi til alle døgnets tider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Stille døgnet rundt. For å si det slik, så er det nok flere muskeldrevne enn motordrevne kortesjer som suser forbi veggene her daglig. Det være seg turgåere og hest m/ vogn. Fantastisk flott sted å bo. Har bl.a. bodd midt i Oslo og Stavanger, og savner IKKE storbyen.. Det er som å være på hytta hele året, bare at vi kjører til husveggen og har butikk 4 min unna, og to byer innen 10-15 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Endelig snø i skien og.. men er jo ikke no kult med feilhjulsdrift som jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Da snakker vi skikkelig breisladd-føre her i Oslo, Lot x stå og lånte konebilen en runde istad og snakk om glatte veier! Bare moro men kanskje ikke for alle, så to biler som skrev skademelding på Torshov og flere er det sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Da er det et helvetes snø vær igjen her i moss! morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Da snør det skikkelig i Oslo igjen, var på parkeringsplassen på Tusenfryd her om dagen, der er det skikkelig slæddeføre Mye trafikk rett ved så det lønner seg å være der i en kort periode av gangen, når jeg dro derfra (etter ca. 20 min) møtte jeg purken på vei tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Det kom 10 cm sne her i Århus i natt..."jobber" imidlertid hjemme i dag og jeg har derfor ikke vært ute med bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 vil også ha nysnø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Huhei! Kjempeføre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå