Jonte Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Fant noen bilder på et BMW forum fra Essen 2005! Essen 2005! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Der var Hartge´n i levende live oxo Masse fint der ser jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Var der i fjor jeg Tenkte meg en tur i år også, men ser ut til att det blir Sema i Lasvegas til neste år istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Jeg tar den Hamann 6'ern . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Hamann 6ern er ihvertfall mye bedre enn Hartge 5ern! :-& Snurre Sprett / Kalle Kanin / tenna på tørk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Mange flotte bilder i den linken! Må nok ned igjen på den messen der. Får se til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Fyfaen for en stygg 6-er det så virkelig ikke bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Hartge 6'ern er sååå fet! Drømmebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Hæ, er du seriøs? Nyrene se jo helt ur-teite ut! Og den åpningen innefor lyktene er ikke mye bedre. Ser ut som om lykta er altfor lita til fronten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Snurre Sprett / Kalle Kanin / tenna på tørk! He he, treffende beskrivelse! Er forsåvidt enig... den blir altfor lang i maska... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Hamann 6'ern var rå sexy! Digger cleane helt svarte biler med svarte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 En av de festeste felgene jeg har sett!!! FEEET! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Hæ, er du seriøs? Nyrene se jo helt ur-teite ut! Og den åpningen innefor lyktene er ikke mye bedre. Ser ut som om lykta er altfor lita til fronten... Noe kan tyde på at dette er det som er "hot" vedr. bildesign for tiden..."nye" Saab 9-5 er ikke stort bedre etter min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Var ikke så mye bedre den nei! Men de har i det minste svart plastgrill mellom lyktene og det lakkerte området, som en fortsettelse av grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 haha.. den var jo....... fin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå