Sjøbuse Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 lotos omega har nok ikke mye opel i interiøer heller hehe joda. dashen er klin lik det som er i en vanlig opel omega 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 det er vel d eneste hehe.. min hadde digitalt instrumen. og hele dashen er ikke lik men den delen ved instrument er.. dørsider seter tepper m.m er noe annet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 men jeg vil nå mene att omega lotus kunn er en morro lekebil, og BMW en konfortabel kjøre glede;) Der la vell du lista angående ditt nivå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayaz Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 lotus omegan topper tillogmed 300.. og sammen ligne en lotus og en alpine er vel litt teit..dette er 2 vidt forskjelige biler, omtrent like teit som og sammenligne senator og lotus http://www.lotusomega.se/public_html/projekt/site2.htm Har hatt mange Opler, og er helt enig med E24Bimmer628Csi. Opels seksere med bakhjulstrekk er (var) meget bra og fine biler, men synd med rusten. Jeg velger definitivt Lotusen. Her er en video med 0-300 og her er en som har tenkt seg enda lenger. http://www.lotusomega.se/public_html/pr ... revetu.htm Kanskje litt optimistisk, men det er et vannvittig flott bygg. Har vært lite aktivitet her de siste åra, vet ikke om han holder på enda, men se litt på prosjektet. http://www.lotusomega.se/public_html/projekt.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 men jeg vil nå mene att omega lotus kunn er en morro lekebil, og BMW en konfortabel kjøre glede;) Der la vell du lista angående ditt nivå... Og med det mente du hva??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 obs dette er ikke en BMW hehe.. liker ikke opel egentlig, men dumt og snakke om ting man ikke har minste peiling på.. b10 får juling på toppfart og på 403meter av lotus desverre men b10 er som sagt en bra bil http://www.youtube.com/watch?v=bHbAu9uaqKk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Den eneste her som prater om noe han ikke har peiling på, er tydeligvis du med den der "lekebil komfortabel kjøreglede" kommentaren din. Forøvrig er Alpina b10 nøyaktig like rask som Lotus omega 0-100. Lotusen har dog 13km høyere toppfart. Knusing...mnjaaa skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Den eneste her som prater om noe han ikke har peiling på, er tydeligvis du med den der "lekebil komfortabel kjøreglede" kommentaren din.Forøvrig er Alpina b10 nøyaktig like rask som Lotus omega 0-100. Lotusen har dog 13km høyere toppfart. Knusing...mnjaaa skeptisk. på tide du finner ut litt fakta før du åpner kjeften har du kjørt en lotus carlton??? jeg har eid en så tror jeg vet hva jeg prater om der gitt.. som jeg sagt før er ikke BMW min sterke side har kjørt m5 og den var betydelig behagligere på lang kjøring enn lotusen jeg tørr og inrømme att jeg ikke har mest peiling på bmw, hva har du peiling på?? og skrive sarkastiske innleg, jeg har min mening om lotus og det er en morro bil men det er d hele tålererer du ikke fakta så skjønner jeg ikke att du må slenge piss VAG er det jeg har peiling på og tunet i mange år, kom over en billig 730D 05 og en 320DT jeg fikk billig derefter har jeg fått sansen for bmw,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Du sammenligner altså Alpina B10 Bi-Turbo på grunnlag av å ha prøvd en M5? Allerede der kler du jo av deg! Forøvrig flere versjoner av M5, med dertil flere understells alternativ og motor. Fakta var at B10 er nøyaktig like rask 0-100, og har 13km lavere toppfart. Med andre ord, det er du skriver piss nok en gang. Men skjønner at BMW ikke er din sterkeste side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 som jeg sagt til deg før men du kanskje ikke skjønner så hadde jeg valgt b10 forran lotus. og forklart for deg att jeg bare kjørt m5 3,8 og lotusen drar bedre enn denne.. og lotusen topper org over 300 skjønner ikke du gidder og messe om dette og skriver att " Der la vell du lista angående ditt nivå... " spurte hva du menet med dette jeg bare??? men det har du ikke noe svar på samme med din komentar "Allerede der kler du jo av deg!" hva vil du frem til? folk som lager kvalme er det nok av så trenger ikke flere.. og beklager virkelig att du ikke kjørt eller eid en lotus Mvh og der avslutter jeg for dette sporer ut.. tål for svarte att folk mener noe annet om en bil enn deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Det var du som begynte å spre påstander som ikke har rot i virkeligheten. Du la lista angående din kompetanse ved å komme med slike merkelige påstander, som igjen ikke stemmer helt med virkeligheten. Det var poenget her, at andre kan ha en annen mening gjør meg ingenting. Men da må påstandene har rot i det virkelige liv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 kverulant altså.. skjønner ikke hva jeg sagt som ikke stemmer med virkeligheten??? fint att du vet fakta som ikke engang kjørt en lotus. sikkert ikke sett en i virkeligheten heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 kverulant altså.. skjønner ikke hva jeg sagt som ikke stemmer med virkeligheten???fint att du vet fakta som ikke engang kjørt en lotus. sikkert ikke sett en i virkeligheten heller "og sammen ligne en lotus og en alpine er vel litt teit..dette er 2 vidt forskjelige biler" <---- Bedre sammenligning finnes knapt. "har du noen gang kjørt en omega lotus??? jeg har ikke kjørt alpina,n men m5 og vil påstå att disse ikke kan sammenlignes men men hver sin smak" <------ Her avskriver du Alpina B10 Bi-Turbo på grunnlag av å ha kjørt en helt annen bil. Blir nestenlike teit som å uttale seg på vegne av Lotus Omega etter å ha prøvd en Omega 3000 24v. "men jeg vil nå mene att omega lotus kunn er en morro lekebil, og BMW en konfortabel kjøre glede;)" <------ Igjen, den setningen viser at du ikke har snøring på hvordan bil en B10 er, noe du forsåvidt tidligere sa selv. siden du bare har vært borti en M5. At bilen forsåvidt er mer komfortabel på langkjøring, sier vell lite om den er egnet til leken kjøring. Og for the record,jeg har vært borti 2x Lotus omega, en orginal og en trimmet. Og forsåvidt Irmcher Evo 500 for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Tviler sterkt på at Lotusen klarer 300 ærlig kilometre.. murstein av en opel med 380 hester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 377 HK ikke 380. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå