Gå til innhold

Skal prøvekjøre bil neste uke.. hva skal jeg prøve?

Hakon
 Share

67 stemmer

1. 1. Skal prøvekjøre bil neste uke.. hva skal jeg prøve?

• Audi A8 4,2
      5
    • Range Rover Sport V8
      3
    • BMW (E60) 540ia
      33
    • BMW 535da
      27

Anbefalte innlegg

skal uansett prøve alle sammen i løpet av vinteren, men tenkte jeg skulle overlate valget til dere her på forumet..

Kan sies at det er Gammle far som skal Kjøpe bilen, jeg skal bare kjøre den... :)

skal også teste 6-serien .. men det er mer for moroskyld da baksetene ikke har plass til mennesker, og at den er lav og dum å komme seg rundt med om vinteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ingen av de nevnte bilene er så veldig "billige" da -gliser-

vet ikke hva 6'eren koster jeg men, tror ikke den begynner mye høyere enn de andre bilene, men den er jo mer kompromissløs.

Hvis du prøver den får du fortelle litt om hvordan den var da vettu.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan prøve en for moroskyld til sommeren .. kanskje en M6 for å "ta'n heilt ut" men jeg kunne aldri sett for meg å kjøe med en SMG kasse ... må være skikkelig irriterende når man kjører i byen..

Vet at Range Rover V8 har en elendig 2hånds verdi ( dette er ikke Supercharge versonen, men Fords V8 som yter 300 hester eller noe) altså den som det blir solgt færrest av... så det vil ikke være noe fornuftig å kjøpe... kanskje bare ta den bort fra listen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at du bør prøve en Range Rover Sport...et artig konsept som går X5 en høy gang. En 4,2 liters V8 motor fra Jaguar på 390 HK og 550 Nm gjør den nesten like brutal som en Porsche Cayenne...bare med et mye mer sympatisk image...:wink:

rrsport1front.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den Range Roveren er jo veldig aktuell.... Fin bil det ... synd den ikke er like fin som the daddy-Range Rover ...

Den første Range Rover´n med kun 2 dører var rimelig cool...ellers har jeg alltid hatt mest sansen for Land Rover...spesielt Serie 3... :D

Her er min gamle 1977 109"..."Safari specific"...med en 2,6 liters rekkesekser.

LandRover.jpg

Og her er min gamle 1980 88"..."Danish army specific"...med en 2,3 liters rekkefirer.

LRS3_88.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en feiting. jeg liker de bilene. kan jo kjøre overalt!

Så på noen gammle album. Da far var i Afrika hadde han en slik en, nesten lik... et bilde hvor den var helt druknet i en Elv, vannet stod langt over panseret.... men det gikk visst greit ...

Nye Range Rover kan ikke kjøre i dypere vann en 70 cm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjennomførte på slutten av 80-tallet det såkalte "Trandum Trophy" med den korte 88". En av øvelsene var å fire bilen ned et 5-6 meter høyt stup...intet problem...3 stk. Land Rovere (2 med winch) og et tre med en solid stamme gjorde vei i vellinga... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...