Arimanni Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Samme farge på interiøret som på min Var fin dan dar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2005 hehe 4 trinns Automat... ZF det da tenker jeg ? ER DET REGNET FOR Å VÆRE EN GOD AUTOMAT ? 4 trinns ZF i E34 535ia ihvertfall, så er nok samme i flere E32-modeller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 ja E32 og E34 er jo nesten samme bilen... Spørsmålet var mer om det var en god Automatkasse .... Trodde 4-trinns tilhørte Gammle Americanske biler jeg ..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 ja E32 og E34 er jo nesten samme bilen... Spørsmålet var mer om det var en god Automatkasse .... Trodde 4-trinns tilhørte Gammle Americanske biler jeg ..hehe Porsche 928 ble faktisk levert med en 3-trinns pneumatisk automatkasse (lufttrykk basert og utrolig langsom) fra Mercedes-Benz de første årene (ca. 1977-83). Man kunne heldigvis kjøpe Porschen med et 5-trinns manuelt gear også. Det ble ikke vanlig med 4-trinns automatkasser før på midten av 80-tallet. Min første bil... en 1983 Mercedes-Benz 190E i 1985 hadde forøvrig kun et 4-trinns manuelt gear... 5-trinns gearkassen fant man på listen over ekstrautstyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Snakket med eieren av denne "M7"en på fredag.Og før den skulle selges skal den eu godkjennes og godkjennes på biltilsynet. Bilen skulle være i bra stand,noen foringer i bakstilling skulle også byttes før salg. Den var litt slitt i lakken sa han. Motor var 3,6l,kmst noe over 100" iflg han. Spurte han om bremsene,det var nye skiver/klosser foran.Men det var originale bremser på bilen,vet ikke om det er godt nok for godkjenning med M motor jeg? Han mente det var samme bremser på 750/735,og da skulle det vel kanskje holde for godkjenning. Ellers så var han en BMW entusiast,og han visste hva han snakket om det hørte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 Høres jo bra ut det, Bjørn. Er det noe du vurderer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Nei jeg tror ikke det...Hadde den kanskje vært litt mer "strøken" kunne den vært det. Eksosanlegget var også gåen forressten,det skulle også byttes før salg.Eller dvs han skulle bygge ett nytt av brukte deler sa han. Jeg trenger en ny bil nokså kjapt,så jeg må ha en som er "klar" for salg. Vurderer og kikke litt på denne når jeg kommer hjem fra nordsjøen. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=924742 Men det er jo i en litt annen prisklasse da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Kan nå informere om at "M7"-en er kollisjonsskadet, og selges for rimelige 30k.. Se annonsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 godt kjøp det da! bare motor/girkasse blir jo nesten verd 30000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Utvilsomt løp & kjøp.. har man i tillegg tilgang på rettejigg og rimelig lakkering må det bli en billig "M7".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Myyyye komfort og nok trekk kraft i den der... Ypperli familiebil til en god pris! De setene så utrolig behagelige ut.. Pen farge også Men må jo få se bildene av den krasjet, ellers vet man jo aldri hva som egentlig har skjedd.. 30000,- er ikke mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 vurdere denne bilen selv... men må liksom vite hva det koster og fiks bilen... noen som vet ommfanget av skaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 snakk med eieren så får du helt sikkert vite det. 7-serie med manuell gear blir feil i min regelbok.. men det er sikkert en artig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 får ta og ringe etter på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 FAEN I HELVETE!!! bilen var akurat solgt! FAEN! alt var godkjent.. ikke så mye synlig skade men var blitt litt ramme skjev.. kjøpt av en som driver oppretting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå