Endre Hånde Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Jeg synes faktisk forumet på bmwccn er helt topp. Nå fungerer jo søkemotoren bedre enn før, og det går kjappere. Så lenge man venner seg til det synes jeg det er veldig oversiktlig og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Eneste negative med bmwccn er forumoppbygningen. Det har vel blitt tatt opp minsthundre gnger der, men gamlegutta liker visst søkefunksjonene så bra at slik det er, slik blir det. Bimmers er et godt alternativ til de som ikke vil gå 2 timers grunnkurs for å lære seg søkefunksjoner i andre forumet. Ellers er jeg enig med 336mik, at originalpolitiet er sterkere der enn her...noe jeg egentlig burde like da...men jeg er nå mest her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Søkefunksjonen er endret, så den fungerer på samme vis som andre søkemotorer. Viss du da trenger 2timers kurs så er det ikke forumet det er noe galt med.. Men det er ikke alle som vet om de forandringer som er gjort der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Hvorfor velge det ene eller det annet (BMWCCN vs. Bimmers)...? Hvorfor ikke velge det beste fra to verdener ? Personlig trives jeg best med en passende dose BMWCCN og Bimmers i kombinasjon med en passende dose Autopower... Helt enig bmwE9........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Oppbyggingen til bmwccn-forumet er ufattelig irriterende ja, men at språket er dannet og formelt er da absolutt ikke negativt. Fint med et forum hvor folk faktisk skriver skikkelig. Banetreffene til bmwccn synes jeg er helt konge og at folk som "sladder og leker litt" ikke er velkomne på banen er også topp. Fint med treff hvor folk kjører skikkelig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 tipper "gamlegutta" ikke gidder å gjøre noe med sidene bare for å holde bermen unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Brukte bmwccn endel før. Bruker det ikke lengre p.g.a at banekjøring,E30 og 15" hjul er ikke det som opptar meg mest . Må nevne at bmwccn er en meget seriøs klubb som har skikkelige treff, banekjøring og andre aktiviteter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Jeg synes faktisk forumet på bmwccn er helt topp. Nå fungerer jo søkemotoren bedre enn før, og det går kjappere. Så lenge man venner seg til det synes jeg det er veldig oversiktlig og greit. Helt enig! Seriøsiteten er nok noe høyere der enn her og jeg føler det slik at man oftere får bedre svar der. I starten likte jeg ikke Bimmers noe særlig og holdt meg bare til bmwccn,men nå bruker jeg begge og er veldig fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Hva er det med dere som liker og style biler? Tror snart ikke jeg har hørt om en slik person som ikke blir fornærmet når noen komentere bilene deres negativt! Slutt og klage og vær glad for at noen i det hele tatt gidder svare på spørsmålene deres.. Er ingen grunnd til at feks jeg eller andre skal gidde og skrive svar på et forum, hva får jeg for det, ikke en dritt, men kansje vedkomene som jeg hjalp kan spare mange 1000 lapper pga meg. Nå må dere slutte og klage på BMWCCN forumet. Gi faen i og gå inn på forumet hvis det er så forferdelig der inne. Jeg kan ikke se hva problemet er, ingen som tvinger dere dit..!! Jævla sutrekopper!!!!! For dere som orker litt av strukturen på BMWCCN, dere kan jo lese her: http://bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/mel ... ?Id=255486 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 2. Virker som det er en kritisk holdning til styling og alt som ikke er originalt BMW Fra BMWCCN's tysklandstur: http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=bmwccn_tyskland_05_dag1&id=DSCN3145&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=bmwccn_tyskland_05_dag1&id=DSCN3139&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=bmwccn_tyskland_05_dag1&id=DSCN3105&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php Og AC schnitzer er ikke eid/underlagt BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 BMWCCN er en meget seriøs klubb, bare så det er sagt. Enten liker man BMWCCN eller så liker man Gatebil...Er omtrent slik iaf. Og det valget er jo helt frivillig. Når det gjelder forumet til klubben, skal dette snart ha store forandringer.. Jeg liker begge deler Enig i at det er et litt "dumt" forum de har, det er en del info som ligger der men det er "slitsomt å bruke det... Flott at det skjer endringer der etter hvert! Dette har jo blitt diskutert mange ganger flere steder... Jeg skal bli medlem av BMWCCN, var på Rudskogen og Våler treffet i år, koste meg veldig Koser meg nok ENDA MER den dagen jeg har en bil som jeg vil dra ut på banen med Jeg bruker bimmers, e30klubben.net, bilforumet.net, e30.de, pure-pf.com, s14.net og zatzy.com =) Snart kommer gatebil med forum og, men det er jo nesten dømt til å bli et useriøst forum for MANGE under 18... Jeg fyller selv 18 neste lørdag, så kall meg hva dere vil. Men jeg mener i hvert fall at det er stor forskjell på meg og mange andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 3. Språket som blir brukt er utrolig formelt og dannet - ikke mye øl, fi##e og hornmusikk! Vel, vi har både øl og hornmusikk i BMWCCN: http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=bmwccn_tyskland_05_div1&id=DSCN3857&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php Gutta i bakgrunnen er er forøvrig styremedlemmer i BMWCCN http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=bmwccn_tyskland_05_div1&id=DSCN3862&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php Øl ser også ut til å begeistre i klubben: http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=bmwccn_tyskland_05_div1&id=DSCN3875&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php Definitivt hornmusikk: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php Det ble inntatt grillet kylling, som vel egentlig er høne, som jo er et annet navn på...., vel se selv: http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=bmwccn_tyskland_05_div1&id=DSCN3866&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Liker også at språket er litt mer dannet og at norskkunnskapene er høyere på bmwccn, men likevel syns jeg nå det er her jeg hører hjemme. Det er på dette forumet, diskusjonene tar av, kommentarene er morsomme og alle har en følelse at de er velkomne og får svar på sine meldinger. Så bimmers.no er mitt førstevalg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Nå må dere slutte og klage på BMWCCN forumet. Gi faen i og gå inn på forumet hvis det er så forferdelig der inne. Jeg kan ikke se hva problemet er, ingen som tvinger dere dit..!! Jævla sutrekopper!!!!! Nokon som har tvinga deg til å vere her? Må berre spørje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Søkefunksjonen er endret, så den fungerer på samme vis som andre søkemotorer. Viss du da trenger 2timers kurs så er det ikke forumet det er noe galt med.. Men det er ikke alle som vet om de forandringer som er gjort der. Søkefunksjonen er absolutt ikke som andre søkemotorer. Den fungerer ikke tilfredsstillende. Si du vil finne noe om en 535 på forumet der. Da skulle en jo tro at det var nok å skrive inn '535' og trykke enter. Men neida, da vil man kun finne innleggene hvor det står nøyaktig 535, med mellomrom foran og bak. Står det 535i, så matcher den ikke. Og står det 535-motor, så matcher den heller ikke. Ihvertfall var det slik det virket da jeg forsøkte å søke på flere forskjellige ord som lå svart på hvitt i flere innlegg der inne. Og om du tror * eller % foran og bak, så neida. Wildcards er det ikke mulig å søke med, og heller ikke flere kombinasjoner med noe vilkårlig mellom. Med andre ord er søkemotoren fortsatt rimelig ubrukelig. Har mange ganger gitt opp å prøve å finne noe fornuftig der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå