Nino Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 morten: det var du som var på flisa rundt påsketider i fjor? mener det var det... bilen din har virkelig blitt fin altså. da mener jeg VIRKELIG
Morten318 Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Skrevet Juli 5, 2006 morten: det var du som var på flisa rundt påsketider i fjor?mener det var det... bilen din har virkelig blitt fin altså. da mener jeg VIRKELIG Hei.. jeg kjøpte noen dekk der oppe ja. husker ikke om det var påsketider jeg.. men er godt mulig, men kjørte evt da en peugeot306 stv sølv. Takker.. hyggelig å høre at folk liker hva jeg har gjort..
Morten318 Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Skrevet Juli 5, 2006 Ny spiller.. gamle skal brennes en dag... nye instillinger osv så må nok ty til bruksanvisning
Morten318 Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Skrevet Juli 17, 2006 Nå ser bilen snasen ut.. midlertidig feste ordning på skiltet om ingen så det Lurer på om den blir litt for lav når jeg får på nye fangeren jeg
maartn Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 hvor er det blitt av engle lysene ? synes jeg så de i starten av tråden?
Saltkjelen Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 hvor er det blitt av engle lysene ? synes jeg så de i starten av tråden? Han har jo på angeleyes.. Forøvrig ser det meget bra ut Morten.. Det får vel bli et lokaltreff senere i sommer?..
maartn Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 ah, la bare ikke merke til det siden han brukte vanlige kjørelys
Morten318 Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Skrevet Juli 18, 2006 Forøvrig ser det meget bra ut Morten.. Det får vel bli et lokaltreff senere i sommer?.. takk takk.. kommer flere bilder i kveld.. Må bli et lite treff vel. om ikke så tar vi en vask på statoil eller noe vel..
Morten318 Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Skrevet Juli 18, 2006 Fikk hentet nye fangeren min idag Tok litt tid å montere over deler osv men det var verdt det.. Med fangeren fulgte lister, gitter og en liten Evo (?) leppe med.. her har vi kommet godt igang. Slik må til når man driver å skrur i gresset. RIP denne skruen som jeg mistet, men vi fant en donor skrue Her er noen bilder jeg tok idag slik at jeg kunen legge ut noen. Skal ta bedre en annen dag.. Hentet også bakluka.. Håper på å få den på innen uka. Hva tycs?
Christopher Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 Endelig er den på =) Mye frem og tilbake med fanger hos deg , men nå ble det nydelig
Morten318 Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Skrevet Juli 18, 2006 Endelig er den på =) Mye frem og tilbake med fanger hos deg , men nå ble det nydelig Ja.. har vært det, men har løst seg nå
Saltkjelen Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 M fangeren ble griserått på bilen.. Bilen din har blitt skikkelig gjennomført og jeg gleder meg til å se bilder i dagslyset.. Vaskedag på Statoil hadde jo gått ja..
Morten318 Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Skrevet Juli 18, 2006 M fangeren ble griserått på bilen.. Bilen din har blitt skikkelig gjennomført og jeg gleder meg til å se bilder i dagslyset.. Vaskedag på Statoil hadde jo gått ja.. takker.. men må si det at bilen min er ikke strøken.. litt steinsprut osv, men bilen er også 11 år gammel..
maartn Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 synes den evo leppa var pen jeg ikke noe overkill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå