Eirik Skrevet Desember 11, 2005 Skrevet Desember 11, 2005 Ikke lakk gitteret! Finest slik den er der...
Morten318 Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Skrevet Desember 11, 2005 Det var dette du hinta til ja Blir knall dette her Skal du gjøre noe med bakfangeren? Lakke ned eller bytte? Tenkte å få tak i en hekkinsats lik M-techen har.. men ihvertfall lakkere. Hva ga du for M fronten? Med frakt så kom den på 800 kr.. Ikke lakk gitteret! Finest slik den er der... Får se litt hva jeg gjør.. Må prøve litt å se når jeg skal montere.. da ser man mer helhet..
Larslol Skrevet Desember 11, 2005 Skrevet Desember 11, 2005 detta blir bare herlig herlig! stå på videre
Dan Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 Tenkte å få tak i en hekkinsats lik M-techen har.. men ihvertfall lakkere. Klokt valg M-tech lista er meget pen og gjør seg godt på fangeren. Bygger godt ned Her er min:
Morten318 Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Skrevet Desember 12, 2005 Dan: kjøpt hekkinsats til org fanger eller er det org mtech fanger? Evt hvor kjøpte du den? bilen blir pen den med en slik en... Skal ikke tenke på å bytte ut baklampene a?
Dan Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 Den er til originalfanger. Kjøpt fra GS, husker ikke prisen i farta, men var ikke så gærnt. Nye baklamper kommer til våren
Morten318 Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Skrevet Januar 7, 2006 Mange som ikke trodde dette kom til å skje men har faktisk en update. hehe. En kompis av meg har taket og må drive med bilen for å få den istand. Han får stå på jobben så da sneik jeg meg inn der for å holde på i varmen.. Etter to paracett og liter med vann i munnen for å få vekk sandpapiret i kjeften var jeg klar etter en fyllekule igår. Har begynt å fikse fronten da jeg måtte fylle med litt glassfiber og sparkel.. Noen bilder ser dere her. og de taler vel for seg selv. Neste lønning håper jeg på å få kjøpt hekkinsatsen bak. men vi får se. Håper på jevnlige skru dager der.. god plass å stå der.
Morten318 Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Skrevet Januar 16, 2006 En liten update.. drev på litt med fangeren og diverse idag.. Her har vi fjernet lista på fangeren og limet og er klar for å fylles igjen.. Har også maskert og gjort klar til lakkering av nyrene da de ikke er så svarte lengere. Får håpe noen følger med slik at jeg ikek gjør dette for morroskyld
Ole@Automote Skrevet Januar 16, 2006 Skrevet Januar 16, 2006 Blir bra detta Venter i spenning på nye oppdateringer
Saltkjelen Skrevet Januar 16, 2006 Skrevet Januar 16, 2006 Oi, dette blir bra. syntes det var en ganske pen bil og som nevnt her. du gjør virkelig kupp etter kupp. mener å ha sett bilen din på statoil på lørenskog sensommer/høst?
John H Skrevet Januar 16, 2006 Skrevet Januar 16, 2006 Dette blir bra..blir pen med m3 fronten når du får den på!
Morten318 Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Skrevet Januar 16, 2006 Oi, dette blir bra. syntes det var en ganske pen bil og som nevnt her. du gjør virkelig kupp etter kupp. mener å ha sett bilen din på statoil på lørenskog sensommer/høst? Håper alt går etter planen og jeg får råd til lakkering.. Det er mye mulig du har sett den der.. Har vært der å vasket noen ganger.. Dette blir bra..blir pen med m3 fronten når du får den på! Blir bra det.. kanskje en litt anderledes vri på fronten enn det de org er så det er spennende synes jeg å se hvordan det blir til slutt..
Saltkjelen Skrevet Januar 16, 2006 Skrevet Januar 16, 2006 Har også vasket på statoilen der, og den børste greia er virkelig elendig. skrubber og vasker skikkelig, men alikevel blir det skjollete og møkkete. Fans til idioter som bruker de børstene på møkkete dekk, felger/kapsler etc. Syntes jeg gjenkjente sommerfelgene. så en bil der med slike felger og siden du bor i lørenskog så kunne det være deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå