Yngvejos Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Vet du hva ytterdiameteren er på Scorpion eksosen? De korte rørene fra midtpotta og fram, kjøpte du dem også på koed?
ViBe^ Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 Vet du hva ytterdiameteren er på Scorpion eksosen?De korte rørene fra midtpotta og fram, kjøpte du dem også på koed? Det er jeg ikke sikker på, da må jeg fram med skyvelæra. De korte med løs flens du tenkte på? De følgte med grenrøra og er kjøpt på koed ja
ViBe^ Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 Går sakte men sikkert fremover. Mangler bare noen bolter og småting så kan jeg montere ferdig bakstillingen Fått opp bremserøra å bensintanken og litt div
lorve Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Gromt!! og rent!! understell ja Gøy og se at tiden under bilen lønner seg kan jeg tenke meg
ViBe^ Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 Da er bensinsystem ferdig og bakstilling montert ferdig, tenker jeg får montert den opp i bilen imårgen, eller rettere sagt senere idag Slenger ut noen bilder
RoaldJ Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 schaize... dette blir bra... drømmebil for en mekaniker under der.. tror ikke jeg hadde gidda å sjekke noe på en eu-kontroll under der engang.. bare stått å beundret det
sladjan Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Tror ikke en mekaniker får ta på bilen her Du er en ordentlig perfeksjonist Sindre !
RoaldJ Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 en eller annen må jo ta eu-kontroll da.. om han ikke fikser det selv da
oddis Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Helt verst å se undersiden på bilen . Krabbe inn under bilen blir jo en fornøyelse! Skjønner jeg burde pulverlakkert jeg også. Denne bilen din går sakte men sikkert fra meget bra til eksepsjonelt bra... Bare en turbolader nå så blir dette 'over the top'
Lars89 Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Utrolig imponert over arbeidet ditt! Dette blir jo bedre enn nytt!
ViBe^ Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 Takk for det Eu kontroll er det nok ingen vei utenom, går vell forhåpentligvis lett gjennom deilig å ha fått det skikkelig bak også! Godt det nermer sej ferdig, fikk hjelp idag av bror Håvard å guide bakstillingen på plass, så nå er den montert på bilen Bare masse småting igjen. Blir spennende å se når testturen kommer om bilen har blitt fastere i "raua" som vi sier her Turbolader ja.. kjenner suget har blitt større etter bror kjøpte seg motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå