Gå til innhold

Månedens bil desember 2005

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på hvor langt bilen har gått denne gangen. Sist han solgte bilen måtte han ta den tilbake. Bilen hadde gått ca 168k når jeg solgte den, så den er vel ikke langt unna 200k nå ;)

Man kan virkelig begynne å lure ja.. Bør være godt LANGT over 200k nå, jeg kjørte den ca 10k før jeg leverte den tilbake og da var den gått "kun" ca 146k og det var 3år etter at pIMp eide den!!!! Så man kan jo bare undres....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nesten så man skulle laget en liste over biler som man vet at kilometerstanden er stilt på.

ligger blant annet en 320cab på autodb som er stilt tilbake 50 000.

Biltilsynet gir ut gamle eu kontroller og på disse står kilometerstand ved hver kontroll, grei måte å sjekke opp km stand på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iflg eier er den gått 187"km

Dvs at han prøver å jukse med kilometerstanden igjen.. jaja. ..

Man kan vel egentlig ikke annet enn å le av det patetiske forsøke på å svindle på nytt. Er jo helt på tryne å prøve igjen når slaget allerede har vært tapt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltilsynet gir ut gamle eu kontroller og på disse står kilometerstand ved hver kontroll, grei måte å sjekke opp km stand på

Gir de ut disse til hvermansen?

Ellers synd at jeg har gått på en smell med valg av månedens bil, for bilen har jeg sett før, men dette visste jeg nemlig ikke noe om. Vi får se det positive i det - kmjukset er åpenbart gjort enda mer kjent.

Synd med hele greiene, for bilen er flott den, selv om den har gått 200kkm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, er ikke noe problem å få ut gamle eu-kontroller. Hvis det er en bil du vil kjøpe så bare forklarer du det. eller så forklarer du at det er din egen bil.

en kamerat bare ringte inn til biltilsynet og fikk eu-kontrollen tilsendt på mail, og en annen gang på faks. eller så kan du bare møte opp i skranka. Trenger bare å ha skilt nummeret. De har lagret alle eu kontroller som er blitt tatt på bilen så lenge den har vært i landet.

Jepp, bilen er utrolig fin den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...