Gå til innhold

Kor mykje koster driften av Bimmers.no

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjør sånn som foto.no. De innførte medlemskontigent for ett års tid siden. Bronse, sølv og gullmedlem. Bronse er gratis, og man kan legge ut x antall innlegg/div i måneden, sølv = enda flere (f.eks 50-100 kr i året), og gull (f.eks 200 kr i året), da kan legge ut så mye du vil av bilder/annonser/innlegg osv. De mest seriøse og aktive her inne vil sikkert bli gullmedlem, noen hører kanskje mer hjemme under sølv, og de som bare er inne av og til, ja de kan være bronsemedlem, uten å betale noe som helst.

Tenk litt på dette

>Blir gjerne med å spleiser litt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger da ikke ha noen medlemskontigent, men kanskje en knapp man kan trykke på, bli sendt til paypal f.eks. skriv inn litt tall, bokstaver osv - vips du har donert en hundrings:)

Vil du da ikke bruke PayPal kan sikker gunnar sende et kontonr på PM eller no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker det som dere har satt igang kronerulling igjen, og det er ikke nødvendig. Rent økonomisk går det nok i null nå med annonser og klistremerkesalg (tjener noen få kroner der også), men jeg får ikke betalt for tiden jeg legger ned i sidene, og jeg har heller ingen garanti for hvor lenge annonsørene holder seg her. De grafiske annonsene til høyre er f.eks. i utgangspunktet kun til nyttår.

Men å tjene store penger på en side som dette er ikke lett. Jeg kunne sikkert tjent noe, men jeg har for lite tid. Hadde jeg hatt tid til å rett og slett jobbe mot annonsører, virkelig selge annonser, så hadde jeg kanskje kunnet tatt inn noen lapper i måneden, men jeg har ikke annet enn høye besøkstall å slå i bordet med, og jeg vil anta at det blir nødvendig med litt statistikk over hvor mange som faktisk klikker seg inn på bannere/reklamer som finnes her inne. I utgangspunktet tror jeg disse tallene er ganske lave. De fleste registrerer annonsene uten å undersøke de nøyere. Google-annonsene i toppen blir det kanskje 3-4-5,- til dagen av (pga. lavt antall klikk). Ikke akkurat noe å bli rik av. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linkene til høyre tjener jeg ikke noe ekstra penger på om de trykkes på, men dere må gjerne handle fra de. Det betyr jo bare at annonsørene våre faktisk får noe igjen for pengene, og det er jo bra. :)

Den i toppen betaler penger per klikk.

Angående det å ta betalt for å få legge inn så og så mange innlegg blir vanskelig å kontrollere. Dessuten blir det en god del administrasjon om man skal ta betalt for medlemsskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at Gunnar poengterer at han kun har høye besøkstall å slå i bordet med overfor annonsørene er det faktisk folk som T.A.S og Balleknalle...(for et kallenavn...nesten like bra som Bollemus.. :lol: )...vi alle har å takke for at Gunnar i det minste får inn noen kroner på vårt tidsfordriv... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste jeg ikke hele tråden(har ikke tid, må ut en tur), men jeg er enig i at en medlemspris kunne vært aktuelt for min de.

Derimot så tenker jeg på de stakkarene som nettopp har fått seg BMW og lurer på småting innimellom:

På Peugeot forumet (har et 205 prosjekt) har de et gjesteforum for alle.

kanskje det kan funke viss vi får kontigent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som overskrifta seier. Kor mykje bruker du i året på drifta av Bimmers.no Gunnar? Du må ikkje sei det viss du ikkje vil!

Dette synes jeg er en meningsløs tråd å starte :?

Viss du er så nysgjerrig på hvor mye det koster for Gunnar å drive bimmers så har du jo kunne tatt det på PM :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...