hagenisse Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Jeg går andre veien jeg. Citroen XM før, e36 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Jeg går andre veien jeg. Citroen XM før, e36 nå Det var iallefall originalt...XM er fine biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 .. og mens andre drømmer om m5 vil jeg ha en ds. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Jeg går andre veien jeg. Citroen XM før, e36 nå Artig! Jeg hadde også en XM tidligere. -91 modell som måtte skrotes pga alder ifjor..... Aldri mer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Tidlige modellene var vel ikke noe særlig. Sånn citroen tradisjon det der. Min var en '98 og det var mindre problemer med den enn med bmw-en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Men det som "bekymrer" meg mer,er at gamle,utslitte,opprustete,plasticfantastic E30 koster skjorta!!Ser flere eks på at prisforlangende er hinsides.F.eks 20 år gamle 325 til 50-60k....Fabelaktig!Hadde aldri foresvevd meg å kjøpe...! Får vel "E30-politiet" på nakken,nå!! Enig der! Fatter ikke hva som gjør at E30ene skal være så forbanna dyre. Noen er det helt sinnsyke priser på, mens andre går for spottpriser. Det varierer en god del. Men det er liten tvil om at E34 er mye mer bil for pengene enn E36, spesielt siden de er billigere i utgangspunktet. Og selv om de er relativt store er de lettkjørte. Og f.eks. min 520i veier jo pokker meg knapt mer enn E36 320ia'n jeg hadde gjorde.. Tror det skiller 50-70kg eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Men interiøret i e34 da... Utseendemessig er de greia, men inni ser de skikkelig gamle ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 e34 er jo en stor bil og! heller e39 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 e34 er jo en stor bil og! heller e39 da E39 er vel en ganske annen prisklasse da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 kan jo få dem til en hyggelig pris og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 synes e34 er fryktelig fine biler i forhold til penger, skulle egentlig ha e34 når jeg kjøpte, men fikk e36`n rimelig billig.. men det kommer helt ann på hva man har lyst på, det er mulig og gjøre ett kupp når det gjelder flere modeller vis man har tolmodighet, har tid, og kan skru litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 .. og mens andre drømmer om m5 vil jeg ha en ds. Apropos Citroën DS... jeg mener det var Azzido da Bass som hadde en utrolig kul musikkvideo med en sort DS kjørende langsomt gjennom natten...videoen het et eller annet med "Speed". Jeg har prøvd å finne den igjen på nettet, men uten hell så langt. Svenske Ace of Base kom også med en ganske artig "DS-video"... mms://wm.net-produktion.dk/emr/ace_of_b ... e_adsl.wmv (kopier og lim inn i adressefeltet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 .. og mens andre drømmer om m5 vil jeg ha en ds. Svenske Ace of Base kom også med en ganske artig "DS-video"... mms://wm.net-produktion.dk/emr/ace_of_b ... e_adsl.wmv (kopier og lim inn i adressefeltet) Go slager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Men interiøret i e34 da... Utseendemessig er de greia, men inni ser de skikkelig gamle ut. jeg for min del synes denne e34 ser ganske så mye bedre ut inni en mange nye "plastikk biler" jeg liker det enkelt og sportslig jeg da bmw har alltid gjort det meget brukervennlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Tenker mest på designet på dashbordet. Svenske Ace of Base kom også med en ganske artig "DS-video"... Får ikke sett den jeg. Får ta en titt på windows-maskina på jobb i morgen. Var forresten en DS med i filmen "Lord of War" - som forøvrig er helt grei å bruke noen timer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå