sn|per Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Kan lønne seg å se bilene i virkeligheten da..mye som ikke synes på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 sett betydlig bedre.. og treverket er så kunstig som man får det..inkludert autolat så falt den langt ned på listen min hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hallo mann! Du har virkelig ikke greie på BMW treverk. Det er av høyeste kvalitet. Og det som er i den bilen der av treverk er 100% orginalt BMW. Og autolat passer glimrende i en sånn cruisemobil som det der. Jeg må virkelig si jeg er imponert over den bilen der. Hvordan i granskauen klarer han å gjøre det så rent i dørkarmene? Det der er virkelig sjeldent å se. Bilen ser jo nesten ny ut. Eller sånn mange E36 så ut for 10 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Synes orginalt m-tech går bra. Alle biler burde ha vært lakkert helt ned, med lakkerte speil og støtfangere. Orginal deler er vel verken dyrt eller vanskelig å få tak i, hvis man ønsker seg vegvesen lys igjen. Lakkering blir det verre med, men får vel alltids noen til å lakkere grått. Skogen i bilen synes ikke jeg er finest heller. Får assisasjoner med gamle feite gubber i Merce (uten at jeg kan forklare hvorfor) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Treverk er ikke min favoritt, men både det og automat skulle jeg overlevd. Men resten av bilen er da ikke noe spesielt? Den er ren, men; - Ikke M-lister, kler aldeles ikke bilen de orginale. - Oransje blinklys kler ikke ikke-sorte e36. - Kjedelig interiør (setene) - 17" uten senking ser forferdelig ut. - Analog klokke! Vrææl! - Og strengt tatt, mangel på lakk er vel ingen fordel? Er da haugevis av langt penere (og like velholdte) e36 på bmwccn-treffene f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Den var litt overprisa til og være 4 dørs, men så jo ganske strøken ut Det med at det er automat er jo bare bra.. Skjønner ikke at di fleste vil ha manuell i en slik bil. Men det er smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Syntes ikke bilen var noe spesiell, bortsett fra at den er en 323ia, klart den er ikke stygg, liker originale BMW. 110000kr for den er da ikke mye for en 323ia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Øh skjera? Hvorfor higer du så etter denne bilen Bimmerdude?Noen du kjenner som selger? Og du legger inn masse go ord her? Og hva vet du om at den er så velholdt? Synet kan bedra. For alt du vet kan det tekniske være bedritent dårlig. Og forøvrig: -kjedlig farge -bilen står på stylter -4 dørs -treverk -automat Oransje blinkere er forsovit greit, har brukt det i 1/2 år nå, men så har jeg en farge på bilen som passer mye bedre. Kommer til å bytte til hvite igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Syntes ikke bilen var noe spesiell, bortsett fra at den er en 328ia, klart den er ikke stygg, liker originale BMW. 110000kr for den er da ikke mye for en 328ia? 323ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Jeg hadde tatt den bilen glatt forran mange av E36 plastrakettene her på forumet iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Jeg hadde tatt den bilen glatt forran mange av E36 plastrakettene her på forumet iallefall. WORD!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 fint med reinskog-tre i bilen.... reinskog-plast.... nei... hvordan var det der.. finfint... not.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Elegante dører, men den grufulle klokka og fargeforskjellene på midtkonsollen ødelegger. Og så er hjulbuene foran for høye (designfeil på mange BMW-serier).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Elegante dører, men den grufulle klokka og fargeforskjellene på midtkonsollen ødelegger. Og så er hjulbuene foran for høye (designfeil på mange BMW-serier).. Helt enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Syntes ikke bilen var noe spesiell, bortsett fra at den er en 328ia, klart den er ikke stygg, liker originale BMW. 110000kr for den er da ikke mye for en 328ia? 323ia Ja vet! skrev feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå