Gå til innhold

Sjelden perle på Finn.no

antiloop
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Siden bilen er så gammel og har såpass lav kilometer er det mulig bilen har stått stille over lenger tid. Mulig dette kan gjøre noe med pakninger, foringer osv.., men det kan jo også være at bilen er vedlikeholdt godt.

Denne er nok godt holdt. Entusiast som eier den. Han har også en Z4 2.2 kompressor. :) Men lurer dere på noe her, så er det nok en her inne som kan svare bedre enn de fleste. Såvidt jeg vet er sønnen til eieren er aktiv på forumet her, så han får "stå frem" om han selv vil.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E24 M635CSi er absolut en av BMW´s mer spennende modeller, men det er en gammel modell i dag og man skal derfor ikke forvente mange av de samme egenskapene man f.eks finner i en E46 330Ci som har nogenlunde de samme ytelsene. Modellen er først og fremst en milepæl (eller et statement på engelsk) for sin tid 1976-90...og da først og fremst første halvdel av produksjonsperioden. Den ble dessverre direkte umoderne fom midten av 80-tallet; og denne 1985 modellen markerer derfor modellens høydepunkt på godt og vondt. Hvis man forstår å holde bilen original tror jeg den helt sikkert har et godt potensiale for en videre fornuftig verdistigning i fremtiden a la den E9 3.0 CSi har hatt og har....tragisk om den skulle komme i hendene på en umoden harrytass med ambisjoner om personlig styling... :roll:

Et eller annet gjør meg forøvrig usikker når jeg leser at bilen kun har kjørt 67K på over 20 år...jeg har sluttet å tro på julenissen... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porche interiør fra samme periode... Er virkelig dette så mye penere..?

Artig at du fant de interiørbildene fra en Porsche 911 anno tidlig 70-tallet...det er en grunn til at en klassisk 911 går for å være puristenes bil..."hardcore" fahrfreude... :lol:

Noen som husker Porsche 914 ? ...dette er en 1976 modell...altså fra det samme året som BMW E24 630CS og 633CSi kom på markedet... det er ikke alle bilmodeller som holder seg like godt som den klassiske 6-serien... :lol:

76_914_800.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No veit eg ikkje korleis eg legge ut bilder, men eg synest dette: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/picture.pl?nr=953696 er finare enn BMW en ja...Kanskje ikkje akkurat i den fargen, men svart ;-)

Det er viktig å ikke sammenligne epler og pærer. Porschen på dine bilder har et betydelig mer moderne design enn E24 noen gang hadde (les: modellen var allerede umoderne på midten av 80-tallet). Det er også en Porsche 964 på dine bilder og den kom først på markedet i 1989... :wink:

Porsche 911 anno 1978.

78_911_800.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...