325demon Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 hver gang jeg kobler til kabelen fra subben til batteriet går sikkringen, men når jeg kobler til minusen på subben til slutt så begynner det å lyse et rødt lys på overprotekt power på forsterkeren. er det noen som vet hva problemet kan være? taknemlig for svar! det er en mono blok på 1600watt fra sony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Svaret er nok at monoblokka er av merke Sony. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 hver gang jeg kobler til kabelen fra subben til batteriet går sikkringen, men når jeg kobler til minusen på subben til slutt så begynner det å lyse et rødt lys på overprotekt power på forsterkeren. er det noen som vet hva problemet kan være? taknemlig for svar! det er en mono blok på 1600watt fra sony feilkobling en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 hehe.. vet at sony er dårlig. men det er nok ikke feilkobling heller. det er jo bare jording, 12 volt, og styre strøm. noen andre forslag? HAR FORSTERKEREN GÅTT TIL H? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 målte ca 4 ohm på begge spolene også så jeg tror ikke det er subben det er noe gærent med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Hvordan har du jordet minusen på forsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 hver gang jeg kobler til kabelen fra subben til batteriet går sikkringen Synes dette høres litt feil ut jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 hver gang jeg kobler til kabelen fra subben til batteriet går sikkringen Synes dette høres litt feil ut jeg... hehe ja la ikke merke til det, ikke rart sikringene går da, hvis du kjører subben på batteriet! Kan jo like godt koble høyutalerene i stua inn i stikkontakten å se hva som skjer da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Patrick B: hadde han hatt en CV Stroker pro, så hadde jo det og gått fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Dette hørtes ikke bra ut!! Tenker da på måten du kobler suben.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 skal ikke forsterkeren kobles til batteriet? har kobla minusen fra forsterkeren til rygplata i baksete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 jo forsterkeren skal til batteriet men sånn som du skrev det lenger opp så virka det som du hadde kobla subben rett på batteriet prøv og skru fast jordinga (minus) i feste til sikkerhetsbelte. vet ikke om ryggplata er no særlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Evt, så flytter du den midlertidig foran (eller batteriet bak) og kobler deg direkte på batteriets pluss og minus-poler. Da har du jo en ledning på 1,5meter og hvis ting ikke virker da, så er det store sjangser for at den er busta. Siste du bør prøve, er å montere/teste den i en annen bil som allerede har et anlegg som funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2005 målte nettopp fra karosseri til minus på forsterkeren, det var 7 volt. og på styrestømmen og plussen var det 12. er dette riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 dette hørtes feil ut, det høres ut som du har en jordfeil en plass, dvs pluss strøm som går til karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå