Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Riktig model (faceliften) og riktig farge (ikke altfor mange E36 i sølv egentlig)

Syns det blir gjort mye rart mht lykter på E30/E36/E34, skjønner disse eierne ønsker seg angel-lights...

Men mange av disse lyktene ser F*** ikke ut!!!

De som du har montert er ikke av de verste...

Og de sorte nyrene er også litt mørkt og trist kanskje, og spoileren på luka bak...

Ellers lekkert...

Hvordan er interiøret?

:wink:

Skrevet

Interiøret er helt svart. Spoileren bak har faktisk irritert meg litt også (Penere uten). Jeg må også inrømme at jeg har vurdert Org. nyrer på den, men er ikke sikker.

Skrevet

Er M3-Fangeren som står på nå. Riegeren gikk i stykker gitt. Tusen takk for positive tilbakemeldinger....

Hvor mye gikk til helvete på rieger bak fangeren???

Kan det fikses...

Har m3 fangeren liggene om noen skulle være interesert..

Skrevet

Ja vi snakker FK. synes selv at bilen begynner å bli bra. I dag ble forøvrig shortshift montert, noe jeg anbefaler alle til å gjøre. Mye bedre å kjøre med.

Skrevet
Riktig model (faceliften) og riktig farge (ikke altfor mange E36 i sølv egentlig)

hvordan er faceliften på e36 a? aldri lagt merke til noe facelift på de bilene :roll:

Skrevet
Da veit jeg det. kjekt å vite. Prøvd og finne det ut en stund. Takker for tilbakemeldinger.

OK..., men det viktige er etter min mening å vite hvorfor hverken BMW eller Alpina senker mer enn 15 mm... :wink:

....trur det kan vere snakk om den optimale senlingen der alle hensyn er tekne! Eg har lagt alle senkeplanar på hylla.....held meg til orginal M-Tech på 15mm :roll::roll::roll:

Skrevet

....trur det kan vere snakk om den optimale senlingen der alle hensyn er tekne! Eg har lagt alle senkeplanar på hylla.....held meg til orginal M-Tech på 15mm :roll::roll::roll:

Hva med senkeskåler? Lurer man ikke bilen litt da? Fortsatt samme senking og like stiv/myk, blir bare litt lavere eller er det jeg som har missforstått? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...