Dr_S Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Blir fin denne her ja, godt å få av litt Rieger? =) Må ikke se mere på gatebil film nå da ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 Hehe. Veldig deilig å fa av rieger. Fronten var pen den, men org. M3 er så mye penere. Hehe. Gatebil? Nei, den har vi ikke sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Satt å kjeda meg litt så legger ut noen bilder av bilen. Di er riktignok fra i sommer, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 fin bil:) men hvilke felger har den nå, b4 eller m3 replika? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Di siste bildene viser hvordan bilen er nå. DVS M3 Replica. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Ny avatar jon! På tide, eller? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Ny avatar jon! På tide, eller? =) Er vel kanskje det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Var egentlig veldig fin bil ja, det skal du. Rene fine linjer, personlig synes jeg sølv er en litt kjedelig farge. Men det er jo smak og behag som alt annet. Flott var den uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Var egentlig veldig fin bil ja, det skal du. Rene fine linjer, personlig synes jeg sølv er en litt kjedelig farge. Men det er jo smak og behag som alt annet. Flott var den uansett. Enig at sølv kan bli kjedelig, men syns den er veldig fin alikevel jeg. Liker også at det er en farge ikke alle har også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Er jo lettere å holde rein når den er sølv, alltid ett pluss det. Og stort pluss for at det er en is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hehe. Du sier noe der ja. Var på eu i dag, så nå må jeg ha nye fjærer, og en bærekule gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Kjipt det da... Hadde min på eu i høst, mangla bare ett skiltlys Men hadde bytta bremser foran og bak og styrekule i forkant av kontrollen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Veldig fine Front-lys... så skikkelig pent ut... sett mye humbug-e36-lys fra helvete .. dette var definitivt noe av det bedre ... jævla bra saker Enig, mye jalla dritt på E36, dette var definitivt noe av det bedre! Er det arktis grå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Tror hvis ikke jeg husker feil at fargen heter arctic silber. Sikkert skrivd feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Lakken til Jon er pen! Blank og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå