mossel Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Kjøpte julepresang til meg selv jeg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 her i år ble det endel ca$h som alltid kommer godt med Jean Paul og Van Gils parfyme,nytt nyrebelte til trening av en kompis som alltid låner mitt diverse klær,gavekort,nyeste barbermaskina på markedet(skal bli kjekt og teste senere),div pynteting til leiligheta,ett par tøffe luer (gla i å gå i lue ) +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Fikk flere bestikksett, kopper (statoilkoppen her og gitt) og fat, brødrister, klokke, parfyme. Fikk faktisk IKKE godteri Må være første gang mossel: Kjøpt ny bil? Gratulerer så mye Samme front som min. Sånn så min ut før, bortsett fra <--'97 nyrene og fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 her ble det klær, hals kjede, godteri, gavekort, en del cash-10.000,- , og masse annet småtteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Kjøpte julepresang til meg selv jeg: Hehe... grattis med bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 mye flotte klær, vin, bøker, dig. kamera ++++ med andre ord: MEGET GODT FORNØYD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 fikk zeiss kikkert med 12x forstørrelse, BMW bok! (ovning,maintaining & modifying your BMW 3-series), og ellers det vanlige (sengesett,klær,sokker osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Jeg kjøpte meg bmw på lille-lillejulaften, så det var jo grei "gave" i seg selv Ellers så fikk jeg statoilkopp, haynes-bok, og årsabb på autofil Det som er å nevne av bilrelaterte gaver ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Bilde? Fantastisk...du har en søster etter min smak...sier jeg som "kun" har to yngre brødre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joker`n Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Fikk penger og gatebil2005 og noe annet skrot jeg Skal slenge meg ned fremfor TV`n og telle penger og se gatebilfilmen om ikke alt for lenge! Blir kos det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Penger, parfyme, DVDer, slipsnål i sølv, nattbord, diverse gavekort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Jeg fikk komplett sett med luftverktøy til kompressor (muttertrekker, luftrondell, luftsliper, meiselhammer, og så har jeg kompressor og sandblåseutstyr fra før) så nå blir det effektivitet i prosjektet mitt her! Jeg fikk vel ellers en elektrisk batteridrill på 14,5 volt, 3 dvd`er, ett par gensre, ei bukse oglitt julegodt samt noe annet dilldall.. Godt fornøyd jeg GOD JUL ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Er komen i ein alder der det er viktigaste å gi, ikkje få.......Har gleda min kjære og mine to små. PS fikk og litt sjølv.....Tomtom GPS, megabra (plukka den sjølv)! og Angeleyes og ekte M3 speil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Er komen i ein alder der det er viktigaste å gi, ikkje få.......Har gleda min kjære og mine to små.PS fikk og litt sjølv.....Tomtom GPS, megabra (plukka den sjølv)! og Angeleyes og ekte M3 speil... Hmmm...ja..jo...man får dessverre ikke så mange pakker når man blir eldre...kone og barn står i fokus og vi andre må ta til takke med det vi får... Jeg er imidlertid fornøyd...en temmelig fin Gant jakke og en forhåndsaksept for en ny bil til høsten 2006 er i boks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 PS fikk og litt sjølv.....Tomtom GPS, megabra (plukka den sjølv)! og Angeleyes og ekte M3 speil... Jeg ønsket meg også EKTE M3 speil, men fikke det ikke . Men mye annet fint ble det jo blandt annet DVD filmer, klær, shine produkter til bilen og annet små ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå