Gå til innhold

OT: Hva fikk bimmers.no folket i julegave?

johjoa
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her i år ble det endel ca$h som alltid kommer godt med :) Jean Paul og Van Gils parfyme,nytt nyrebelte til trening av en kompis som alltid låner mitt :P diverse klær,gavekort,nyeste barbermaskina på markedet(skal bli kjekt og teste senere),div pynteting til leiligheta,ett par tøffe luer (gla i å gå i lue :P ) +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk flere bestikksett, kopper (statoilkoppen her og gitt) og fat, brødrister, klokke, parfyme. Fikk faktisk IKKE godteri :shock: Må være første gang :P

mossel: Kjøpt ny bil? Gratulerer så mye :wink: Samme front som min. Sånn så min ut før, bortsett fra <--'97 nyrene og fargen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk komplett sett med luftverktøy til kompressor (muttertrekker, luftrondell, luftsliper, meiselhammer, og så har jeg kompressor og sandblåseutstyr fra før) så nå blir det effektivitet i prosjektet mitt her! :D

Jeg fikk vel ellers en elektrisk batteridrill på 14,5 volt, 3 dvd`er, ett par gensre, ei bukse oglitt julegodt samt noe annet dilldall..

Godt fornøyd jeg :P

GOD JUL ALLE SAMMEN! :moroklem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er komen i ein alder der det er viktigaste å gi, ikkje få.......Har gleda min kjære og mine to små.

PS fikk og litt sjølv.....Tomtom GPS, megabra (plukka den sjølv)! og Angeleyes og ekte M3 speil...

Hmmm...ja..jo...man får dessverre ikke så mange pakker når man blir eldre...kone og barn står i fokus og vi andre må ta til takke med det vi får... :lol: Jeg er imidlertid fornøyd...en temmelig fin Gant jakke og en forhåndsaksept for en ny bil til høsten 2006 er i boks... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...