antiloop Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Mulig det! men pene felger er det uansett og ville passet en 318ci perfekt i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Jepp En all time favoritt det der. Vet det lå/ligger noen til salgs på autopower.se. 4 stk på 245 gummi. 14.000 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 greit, BBS CH er pene og feite felger det, men i mine øyne så er de altfor "vanlige"..vent til sommeren og se dere rundt, de fins jo på "alle" biler! her i fredrikstad har vi 4 stk e46 m3, og i sommer kjørte 3 av de med bbs ch! I tillegg er det jo flere e46'er her (ikke m3), som også ruller på bbs ch i sommer halv-året... jeg veit ikke hvordan du prioriterer økonomien din, men jeg ville gått for alpina/hartge/breyton etc! på finn.no ligger det en skikkelig feit lysblå e46 m3, hartge felgene som sitter på den er skikkelig "porr" :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Draumefelgen er Breyton Magic? Da synst eg sdu skulle kjøpe dei fleske til, forholdsvis dyre men..hehe Eller Breyton Vison da: Hehe, dyre dei og..hehe..men feete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 det er skikkelig felg det. i 18"... vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Helt enig håkon, hadde disse på en E36 coupe, madeirafiolett, og disse felgene i 17". Var meget rent og stilig ja! Liker felger uten den j***** kanten, ikke bare er det harry og gamlis, men felgene ser jo mindre ut enn de er også. De nye felgene til E60 M5 er et glimrende eksempel på en felg som ser større ut enn den er. Et slikt design er nøyaktig min smak. Pokker, håper disse kommer til E90 også, gjerne i 20". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 greit, BBS CH er pene og feite felger det, men i mine øyne så er de altfor "vanlige"..vent til sommeren og se dere rundt, de fins jo på "alle" biler! her i fredrikstad har vi 4 stk e46 m3, og i sommer kjørte 3 av de med bbs ch!I tillegg er det jo flere e46'er her (ikke m3), som også ruller på bbs ch i sommer halv-året... jeg veit ikke hvordan du prioriterer økonomien din, men jeg ville gått for alpina/hartge/breyton etc! på finn.no ligger det en skikkelig feit lysblå e46 m3, hartge felgene som sitter på den er skikkelig "porr" :D:D Går det 4 m3er her i byen? Har sett 1 stk 1 gang og det var utenfor BMW på Rolvsøyveien. Har vel sett en coupe en gang også med BBS CH. Den lyseblå m3en på finn er rimelig fet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 ":1oyisu1n]Går det 4 m3er her i byen? Har sett 1 stk 1 gang og det var utenfor BMW på Rolvsøyveien. Har vel sett en coupe en gang også med BBS CH. Den lyseblå m3en på finn er rimelig fet... visste ikke at det var så mange M3`r i plankebyen.. kjenner en som kjører en topasblå 320ci med 19" CH, men kan ikke si jeg har sett så mange M3`r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Helt enig håkon, hadde disse på en E36 coupe, madeirafiolett, og disse felgene i 17".Var meget rent og stilig ja! Liker felger uten den j***** kanten, ikke bare er det harry og gamlis, men felgene ser jo mindre ut enn de er også. De nye felgene til E60 M5 er et glimrende eksempel på en felg som ser større ut enn den er. Et slikt design er nøyaktig min smak. Pokker, håper disse kommer til E90 også, gjerne i 20". det skal du ikke se bortifra... dette er jo en BMW-klassiker... en litt mindre voldsom Alpina-felg liker jeg å kalle den. E60 har denne felgen i 20" og 7-serien i 20 eller 21" ( det er bare å se i den utstyrslisten, det står der husker jeg, men har den ikke for hånden nu) Vil være naturlig å tro at denne kommer til E90. En av mine _over all_ favorittfelger. Gjør seg spesiellt bra på E38 ( men også E46 og E39) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå