Bmwfanatic Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Her er mitt bidrag.. Unnskyld om jeg dobbeltposter her, men fant ikke noen annen tråd som omhandlet evnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Fet den e28èn din... Liker de med den stylingen... Zender? va det det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Århus (Danmark) i kveld...540 Km i luftlinje syd for Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Dere som har snø er heldige. Her er det bare beinkaldt og blåser. Når det kommer skikkelig med snø her nede så skal jeg også sende inn et bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Her er mitt bidrag.. Unnskyld om jeg dobbeltposter her, men fant ikke noen annen tråd som omhandlet evnet tøff bil du har! hva slags motor er det som sitter i den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 henger meg på den!.. jævla fin bil... var det første jeg også tenkte.. BMW på sitt beste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 får legge opp bilde jeg å da ikke no heftig vinterbilde akkurat.. meen det er da snø der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 får legge opp bilde jeg å da ikke no heftig vinterbilde akkurat.. meen det er da snø der Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Her er et bilde av når jeg prøvde brøyteegenskapene til E30en min. De var ikke gode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Her var det skikkelig uvær 1.juledag, noe som resulterte i ei knust rute,masse skraper og noen bulker på min uregistrerte BMW Skulle registrere den like etter nyttår, så d var dumt. Jeg skal byne å rette ut bulkene i morgen, og skal etterhvert pusse den helt ned også skal den hellakkeres av en kompis som er lakkerer, så den er nok snart på veien igjen Noen som har liggende en rute til meg forresten? edit: (01/01/2006) Måtte fjerne bildene her pga. "server-begrensning", men de ligger på hjemmesiden min www.turboknut.tk Godt Nyttår alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Turbo-Knut: Auauau, det der var triste bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 På vei inn i garasjen istad. Prøvde iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 kommer meg ikke ut av garasjen så den står tørt og nyvasket der inne til det er mindre snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Haha. Egen vinterbil er for pyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå