Ågedal Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Poster ett bilde av bilen min da,som jeg har satt i garasjen for vinteren I wish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Så du ønsker deg en RC-bil du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Ja,den er jo grisefet..Men det var prisen å Sorry OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Finnskogen Februar 2006: Savner snø og vinter her i Danmark når jeg ser på disse bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Lurer på hvor snøen blir av jeg I dag (7 desember) har det regnet store deler av dagen her i Bærum. Umulig å holde bilen ren i slikt vær Siden det regnet, tok et par innendørs bilder: Og ja, jeg har faktisk skrudd på sommerhjula igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Tok et par bilder av (helårs)bilen min. Regner lett her i Tønsberg, ikke antydning til snø her.. Sorry for møkkete bil og vinterhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Heh, 8 grader her i porsgrunn, helt sykt. Tror t.o.m det var varmere te morran. virka slik gir meg litt extra tid til og tjene penger til vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Poster ett bilde av bilen min da,som jeg har satt i garasjen for vinteren I wish Den har jeg liggende på rommet Kjempe gøy å kjøre ! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Ikke akkuratt snø i Stavanger heller : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Min før jeg måtte legge på vinterdekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Ikke akkuratt snø i Stavanger heller : Aiai!! Den der var lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Aiai!! Den der var lekker! Takk for det! Er utrolig fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Ja syntes jeg og liten lekkerbisken, åssen pro kamera er det du har tatt bilde med da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Var fint skiltnr på bilen din også. Når du har en så fin og strøken m-tech, burde du sladde skiltet. Finnes ikke snø her i Haugesund heller. For tiden er det regn og vegarbeid, så bilen ser ikke ut etter en kjøretur. Må nok kjøpe skvettlapper til den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 vinter i stavanger ? 8 grader + bildet er tatt i går, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå