xato89 Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 da kom endelig snøen til tønsberg!!! noen vinter bilder fra meg!!! (liten finger med i bildet der:P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Gøy med snø, men det er noe drit også. Kaldt og jævli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Min 525iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Meldt mildt i morra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Lurer på hvor snøen blir av jeg I dag (7 desember) har det regnet store deler av dagen her i Bærum. Umulig å holde bilen ren i slikt vær Siden det regnet, tok et par innendørs bilder: Og ja, jeg har faktisk skrudd på sommerhjula igjen! Forguder de felgene dine!! de er rett og slett PORR!! Er det 18"? jeg må nok bare ha disse til sommeren... Mye ga du for hjulene og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Forguder de felgene dine!! de er rett og slett PORR!! Er det 18"? jeg må nok bare ha disse til sommeren... Mye ga du for hjulene og hvor? Takker så meget! Er 18 x 8,5/9,5 Med 225/40 og 255/35 dekker på Betalte vel ca 12500 på Dekkcompaniet i Bærum! Felgene kommer egentlig fra GS Bildeler, ligger på internett sidene dems, heter vel noe sånn som TMB02 eller noe i den duren. Løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Endelig kom det litt snø i Bærums området også! Fått på M front,97' grill samt blå LED parklys så knipsa litt bilder: Sa noen syre ?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Snøen skulle vi vel ha klart oss uten, men nå skal vi jo ikke klage denne vinteren fordi vi har hatt lite med snø. I Lørenskog har det snødd som bare rakkern og på motorveien gikk det i en hastighet på 30-40 km/t, front mot front kollisjoner, så kjør forsiktig folkens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Huff, er noe dritt å skrape bilen om morningen. Skjønner ikke at enkelte vil ha snø Skal vel ikke klage, kom jo ikke snø her før i slutten av desember... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Da kom snøen hit til Sarpsborg å Så da var det frem med kameraet da Her er hvertfall gliset som står og venter på 18års dagen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Her er min knallert... i kalde omgivelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Min 525iX Gamlebilen din har det fint nå! Arnt har parkert den og kjøpt seg Ix han også, men e30! Ix er genialt på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 dakar bilen te toro fryser åssen har du hjerte til og la den stå ute slik og fryse.. måtte ut og helle litt varmt vann over min i dag, selv om jeg ikke brukte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå