Gå til innhold

Vinterbilder av bilen din :)


Bmwfanatic
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, blir svendsen eksos som skal få ha det gøy med montering av eksos.

tenkte jeg skulle lakkere grillen litt igjen jeg. vil ha cromeramma, men kunne tenkt meg å lakkere rillene i bilens farge. tror det kunne blitt bra jeg?

Ja det kan eg ha trua på og!

Legg ut bilder både framme og bak...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah! du har hakke styggere vinter-felger en det jeg har... gratulerer TAS. du betalte vel 17500 for dine, du også tenker jeg ... det var omtrent det BMW skulle ha for "vinterhjul på felg" var det ikke ?

Hva slags eksos skal du ha ? Nye enderør også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hjulene kostet aner jeg ikke, da bilen er kjøpt brukt hos forhandler, men dekkene har jeg iallefall skiftet ut og betalt 8000 for. andre vinterhjul får komme, men jeg måtte ha noen gode vinterdekk denne gangen (Nokian hakkapelita). vi får se om jeg smeller 18" på vinter, men må finne noen brukbare 18" dekk.

Alt blir byttet. nye enderør, som jeg nevnte. jeg får velge gromlyd. har bestemt meg, og det blir litt grommere enn det som er på den idag. enderørene skal jeg velge, og jeg tror jeg går for noe som går helt ut til kantene på begge sider, altså at det blir såpass store slik at jeg ikke ser det lille som er skåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...vi får se om jeg smeller 18" på vinter, men må finne noen brukbare 18" dekk.

Er veldig fornøyd med mine Nokian Hakkapeliitta RSi i dimensjonen 225/40-18. Fine både på tørt, vått og snø/is.

Er heller overhodet ikke noe problem med 18" på vinter... Iallefall ikke på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel vel.. Mine "vinterdekk på felg" som BMW kaller det var veldig dyre og ikke spesiellt gode... men men ..

Vil du virkelig Tukle med eksosen på bilen din ? kanskjønne at du vil endre noe, men utseende ? syns det er så trist med folk som ødelegger sine fine biler (særlig MB CL) har skikkelig stygge enderør som bare ser rare ut... og jeg ser i alle fall med en gang når noe ser uorginalt ut...

veldig spent på hvordan det blir, TAS.. må få se noe bilder...

tror forresten jeg så Bilen din på finn.no.. til salgs that is.. kan det stemme eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...