Dr_S Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Litt vinterbilder av våre biler...hadde en liten samling forleden kveld med diverse bimmers fra byen og noen utenbys fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 hmz.. Ser ikke poenget med vinterbilder av bilen fra Stavanger. Eneste forskjellen er at fotografen fryser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Ja, blir svendsen eksos som skal få ha det gøy med montering av eksos.tenkte jeg skulle lakkere grillen litt igjen jeg. vil ha cromeramma, men kunne tenkt meg å lakkere rillene i bilens farge. tror det kunne blitt bra jeg? Ja det kan eg ha trua på og! Legg ut bilder både framme og bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 hah! du har hakke styggere vinter-felger en det jeg har... gratulerer TAS. du betalte vel 17500 for dine, du også tenker jeg ... det var omtrent det BMW skulle ha for "vinterhjul på felg" var det ikke ? Hva slags eksos skal du ha ? Nye enderør også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Hva hjulene kostet aner jeg ikke, da bilen er kjøpt brukt hos forhandler, men dekkene har jeg iallefall skiftet ut og betalt 8000 for. andre vinterhjul får komme, men jeg måtte ha noen gode vinterdekk denne gangen (Nokian hakkapelita). vi får se om jeg smeller 18" på vinter, men må finne noen brukbare 18" dekk. Alt blir byttet. nye enderør, som jeg nevnte. jeg får velge gromlyd. har bestemt meg, og det blir litt grommere enn det som er på den idag. enderørene skal jeg velge, og jeg tror jeg går for noe som går helt ut til kantene på begge sider, altså at det blir såpass store slik at jeg ikke ser det lille som er skåret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 ...vi får se om jeg smeller 18" på vinter, men må finne noen brukbare 18" dekk. Er veldig fornøyd med mine Nokian Hakkapeliitta RSi i dimensjonen 225/40-18. Fine både på tørt, vått og snø/is. Er heller overhodet ikke noe problem med 18" på vinter... Iallefall ikke på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 jaså? jeg er også veldig fornøyd med mine nokian hakkapelita dekk. 225/55-16. hvor mye har du gitt for 18" dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Underkant av 10k med montering og ballansering. På Dekkmann Sjølyst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 aha, ikke værre nei, med tanke på at jeg har betalt 8000. vi får se hva det blir til neste vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Betalte 6800kr for Nokia RSI 215/45-17 Ferdig pålagt og avbalansert. Kosta 1700kr per stykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Er ikke så jålete på vintern jeg, 15" holder lenge Men skulle gjerne hatt 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Samme her. Ser jo ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 vel vel.. Mine "vinterdekk på felg" som BMW kaller det var veldig dyre og ikke spesiellt gode... men men .. Vil du virkelig Tukle med eksosen på bilen din ? kanskjønne at du vil endre noe, men utseende ? syns det er så trist med folk som ødelegger sine fine biler (særlig MB CL) har skikkelig stygge enderør som bare ser rare ut... og jeg ser i alle fall med en gang når noe ser uorginalt ut... veldig spent på hvordan det blir, TAS.. må få se noe bilder... tror forresten jeg så Bilen din på finn.no.. til salgs that is.. kan det stemme eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Bilen min er ikke til salgs, men den ligger som 520 2004 mod på autodb. er en kis som har brukt bildet av min for å illustrere noen baklykter han selger. for litt over 1 år siden, lå bilen på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Her er et vinter bilde av bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå