Gunnar Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 IS BEEMER, Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 TAMT med vinterhjul! Er dette noe særlig å kjøre (ploge) med om vinteren da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Knipset noen vinter bilder i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 he he. hadde bare blitt bilde av en rotet garasje fra meg så jeg tror jeg dropper d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Vinterbilder av bilen min.. bmw emblemet er ikke komt på panseret ennå..bilen er desverre ikke helt ren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Er ikke noe superfan av E36, men denne er bare sååå perfekt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Slenger ut litt deilige vinterbilder av en BMW som blir brukt Ikkeno stå inne i en varm garasje her nei! Nytt harry custom made eksosanlegg, rett fra torshov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Var i Bergen en uke, og dette var det jeg møtte når jeg kom tilbake til Jessheim. Alt var frosset til is. Tok meg i overkant av 2,5 timer å få ryddet vekk alt slik at jeg fikk ut bilen. Artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Slenger ut litt deilige vinterbilder av en BMW som blir brukt Ikkeno stå inne i en varm garasje her nei! Hehe. God gang. Du får legge ut litt videoer hvis du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Knipset selv noen bilder for litt over en uke siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Tok et par vinterbilder av bilen igår. Gleder meg til og få av de enormt stygge 15" vinterfelgene og på med 18".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Min E46 323i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Mekka noe som kanskje kan brukes som bakgrunnsbilde for noen Bildet blei tatt etter en hel dag på isen, så hele bmw-logoen blei "glassert": For å få bildet i sin hele fulle størrelse: http://bilder.driftfun.com/Hebbes-2006-03-05_tgr/IMG_3655_001?full=1 (Setter du den som bakgrunn så blir driftfun-logoen borte bak taskbaren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Fint bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Det er "glassert" rondell... og glassert rondell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå