Gå til innhold

Bimmers Treff?

SteffenM2
 Share

Hadde dette vært noe?  

126 stemmer

1. 1. Hadde dette vært noe?

• Ja! Dette høres bra ut!
      124
    • Nei! Dette høres kjedelig ut!
      3

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for å være gledesdreper, men det er MYE administrasjon i forbindelse med å arrangere banetreff! Da må det settes ned en gruppe som kan ta seg av alt det nødvendige, som overnatting, flaggvakter, førermøte, etc. Dessuten er jo spørsmålet hvor mange som faktisk møter når man får bestemt en plass. Jeg ser det er 76 for ja, og 2 for nei. Hva da hvis plassen blir på Østlandet. Plutselig er det 50 mil+ for veldig mange, og mange vil derfor falle fra.. Voten skulle kanskje hatt med lokasjoner.. ;)

Uansett, jeg har desverre ikke mulighet til å ta på meg et stortreff nå for tiden, men det kan bli en mulighet i fremtiden. Vi har jo allerede diskutert en felles ferietur nedover kontinentet. Det har jeg foreløpig mest tro på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bane kjøring hadde absolutt vert d beste. men d og leie bane er dyrt og ikke minst er d jo forbanna fult over alt allerede sikkert. noen som har kontakter som kan sjekke div baner i norges land da. rudskogen koster vel 100000 for en helg sikkert. :)

25k for en lørdag. :D uke dager er noe billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg synest molde er perfekt jeg. er jo like langt for alle nesten d. :) alle fra nor som fra sør. og 19 min for meg. :) men da kunne vi eventuelt fikset noe gøy og drevet med. kan ikke noen slenge opp en vote på plasser i norge da?? uten bane kjøring da dette er litt for mye pes. og ja gunnar. bilturen hadde vært sinnsyk og fått med. d hadde vært knall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen i midtnorge med en STOR garasje / låve da?

Når man får 20 stk inn i en liten leilighet på fest, klarer man lett 60-70 i en låve på sommern. :P

Kanskje værre med 60-70 biler på gårdsplassen... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudvangen er ein bra plass å ha dette treffet på...

2 timer fra Bergen, 5 timer fra Oslo og 5 timer ifra Stavanger...

Fins ikkje politi, jeg kan ordne parkeringsplass til 100biler uten problem...

Gudvangen er 45 min ifra Voss og ligger i enden av den finaste fjorden her i landet... NÆRØYFJORDEN... Dette er da også ein anledning til å ta seg ein "fjord-tur" med fantastisk natur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående distanse til treff, så er det 67 mil fra der jeg bor og til Trondheim, så noe treff på østlandet er uaktuelt for meg. Blir fort et par døgn i bilen. Da ryker helgetreffet for å si det sånn :wink:

Kanskje det kunne vært en idé å dele opp treffene? Ha et treff for de i midt-norge og nordover og ett for resten, eller dele opp som det passer seg? Da kunne de vært på forskjellig tidspunkt sånn at de som ønsker kan delta på alle. Tror nok det hadde blitt større deltakelse på denne måten.

Hadde vært litt gøy om vi nordfra kunne plukket opp hverandre etter hvert som vi kjører nedover sånn at det hadde blitt en kolonne med bimmers :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drar ikke på bmw treff for å oppleve naturen ass.. :lol:

kjeme til å elska vegane i gudvangen... og så kan du teste bimmeren din i verdas lengste tunell... lærdalstunellen... hylland har full peiling på kor fotoboksane står henne :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...