Superbeetle Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Krever nok litt bredde for å få over 1500hk ned i bakken
oddis Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Alltid lurt på hvorfor ikke alle bilprodusenter selger biler med sånne spektakulære former. Verden hadde vært et bedre sted da!
Erebus Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Beklager den reposten Fredrik, glemte den tråden her. Vi får håpe at VW ikke faller for fristelsen å blande inn porsche labels i deres egne VW modeller, eller begynner å dele plattformer. De har likevel forvaltet Bentley, Lamborghini og Bugatti svært godt, så tror ikke vi har så mye å frykte. de gutta vet hva de driver med
Fredrik Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Beklager den reposten Fredrik, glemte den tråden her.Vi får håpe at VW ikke faller for fristelsen å blande inn porsche labels i deres egne VW modeller, eller begynner å dele plattformer. De har likevel forvaltet Bentley, Lamborghini og Bugatti svært godt, så tror ikke vi har så mye å frykte. de gutta vet hva de driver med OK... det var kanskje litt firkantet av meg, men nå blir informasjonen samlet på et sted. Porsche og VAG deler både chassis og motorer når det gjelder Cayenne og Tuareg... i tillegg til diverse elektriske og mekaniske komponenter i de andre modellene.
Erebus Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 jepp og sånn har det vært en stund, men når det gjelder touareg og cayenne ser jeg litt gjennom fingrene på det. er mer redd for at boxter/911 skal besudles
Fredrik Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 jepp og sånn har det vært en stund, men når det gjelder touareg og cayenne ser jeg litt gjennom fingrene på det. er mer redd for at boxter/911 skal besudles Noen mener jo at Boxster ikke er en ekte Porsche fordi store deler av den blir bygget i Finland (jeg er usikker på om det gjelder samtlige produserte Boxstere) og ikke i Stuttgart. Jeg har forøvrig lest at VAG og Porsche planlegger en ny og relativt rimelig Porsche a la Porsche 924. Den modellen var/er helt klart undervurdert pga. samarbeidet med VAG... og det ville være trist hvis det ble tilfellet med den nye modellen også.
MGR Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 nå lages jo mye av det samme til bilene i vw konsernet på de samme fabrikkene, og stort sett samme modellene. som girkasser f.eks. ca alt lages i kassel, og er mye av de samme kassene på alle bilene, er jo både, vw, audi, skoda, porsche, osv, merke på kassene.. jeg ambefaler alle og dra til wolfsbourg eller hvordan det skrives, og dra i "parken der" og se på vag museet, er blant annet verdens første bil der, audi w12, noen grise strøkene golfer og audier, ifra 70-80 tallet, som bare har vært test kjørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå