Nautiluz Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 hehehehehehe..det er bare rått da:) Det er bare ikke rått da . ENIG. Barnslige venner du har. Eneste ord er SYKT. Håper de må betale alt selv, skjønt jeg ser det som en selvfølge. Vis meg dine venner, og jeg skal si deg hvem du er. "Begge er registrert i politiets papirer fra før, sier Kippersund." Revurder vennskapet er mitt råd. Makan.. Begynt å komme mange trangsynte folk fra Bmwccn inn her nå eller? Pokker å! her som det var så fritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Syns det er flott att folk finner på sånt jeg Vi andre får så mye å snakke om etterpå da, skikkelige velferds personer det der.. hahaha. Tror jeg liker de gutta der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 HEHE, man lærer av sine feil. morsom historie i seinere tid da, så lenge det ikke er person skade. Jeg bare HATER den "moral" preiken til folk her inne. sikkert helt kurrante kompisser som hadde litt mye innabords. Kjipern med straff å sånn da. det er nok det som er dritt i den saken her, men men man lærer IKKE mere MORAL PREIK!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 At de må betale alt selv synes jeg er opplagt, og det eneste riktige, men kommentaren om å droppe de som venner er håpløs. Folk kan gjøre mye rart og fortsatt være gode venner! Har to kompiser som har kjørt i fylla og kræsja, og vært uten lappen lenge + bot/regress, men jeg dropper de da faen meg ikke som kompiser av den grunn! De er fortsatt akkurat de samme som de var før, selv om de dreit på draget i fylla! Fylla er ingen unnskyldning, men det er utrolig hva som kan virke sinnsykt morsomt og samtidig fornuftig med en del enheter alkohol innabords. Dagen etterpå var det bare morsomt, ikke særlig fornuftig... slikt kan skje den beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 At de må betale alt selv synes jeg er opplagt, og det eneste riktige, men kommentaren om å droppe de som venner er håpløs. Folk kan gjøre mye rart og fortsatt være gode venner! Har to kompiser som har kjørt i fylla og kræsja, og vært uten lappen lenge + bot/regress, men jeg dropper de da faen meg ikke som kompiser av den grunn! De er fortsatt akkurat de samme som de var før, selv om de dreit på draget i fylla!Fylla er ingen unnskyldning, men det er utrolig hva som kan virke sinnsykt morsomt og samtidig fornuftig med en del enheter alkohol innabords. Dagen etterpå var det bare morsomt, ikke særlig fornuftig... slikt kan skje den beste. Denne uttalelsen støtter jeg og jeg liker absolut ikke at man glorifiserer idioti... som man reder ligger man...losers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Morsomt sålenge di betaler for seg og det ikke er no personskader inne i bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 holdt på å le meg ihjel jeg, er da verre ting som har sjedd her i verden en akkurat det.. greit at de som vil være guds snille barn ikke synes det var noe kult. men kompissene har dikkert gjort mye rart de og... Konge sier jo jeg:P noe å le av langt fremme i tid:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 det er det det er .. noe å le av i fremtiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå