Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som abonnerer på Total BMW, hva er siste utgave som dere har fått?

Så i siste utgave at det skal komme ut et 16. mars. Dette vil ikke komme til min Narvesen kiosk før i uke 15.

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Siste utgave jeg har fått tak i omhandler bl.a. 2002 Turbo & Batmobile og er utgave nummer 65. Er det samme som du har fått eller er dette utgaven hvor de tester M3 mot MB 190 m.m?

Skrevet
Siste utgave jeg har fått tak i omhandler bl.a. 2002 Turbo & Batmobile og er utgave nummer 65. Er det samme som du har fått eller er dette utgaven hvor de tester M3 mot MB 190 m.m?

Siste nr jeg har fått er nr 65.

Skrevet

Jeg leser ikke noe helt BMW bilblad. Holder meg mest til Autofil, MaxPower og Gatebil. Av og til Bil hvis det er noe spenende der. :)

Men for et par år siden, da fattern hadde BMW. Fikke han noe som het BMW Magzin. Noen som har hørt om det?

Skrevet

Sluttet å abonnere på Autofil. Det er rett og slett et for dårlig bilblad etter min mening. De bare omtaler biler, de tester dem ikke.

Alt blir veldig overfladisk med Larsen (også TV serien).

Før måtte jeg ha med med Autofil på TV, men nå er det ikke noe must. Både Larsen og Clarkson i Top Gear er entertainere og ikke seriøse journalister!

Det er min personlige mening!

Skrevet
Dere som abonnerer på Total BMW, hva er siste utgave som dere har fått?

Så i siste utgave at det skal komme ut et 16. mars. Dette vil ikke komme til min Narvesen kiosk før i uke 15.

Kommer i posten til abbonenter denne uken og i butikk uken etter.

Skrevet

Før måtte jeg ha med med Autofil på TV, men nå er det ikke noe must. Både Larsen og Clarkson i Top Gear er entertainere og ikke seriøse journalister!

Det er min personlige mening!

At Jeremy Clarkson kun er entertainer er ikke helt korrekt; han er absolut omdiskutert, men han er faktisk også en ganske seriøs journalist og forfatter... :wink:

http://en.wikipedia.org/wiki/Jeremy_Clarkson

• 2 weeks later...
Skrevet

Fikk mitt i posten i dag. :)

Ikke fått sett så nøye på det ennå, men det er en strøken m5 på coveret, og også en test av E46 M3 CS. En slags special edition M3 før de kutter den ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...