mnesby Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Dere som abonnerer på Total BMW, hva er siste utgave som dere har fått? Så i siste utgave at det skal komme ut et 16. mars. Dette vil ikke komme til min Narvesen kiosk før i uke 15.
M6 Bjørn Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Siste utgave jeg fikk var for mars,så regner med april kommer i hvert øyeblikk.
mnesby Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Siste utgave jeg har fått tak i omhandler bl.a. 2002 Turbo & Batmobile og er utgave nummer 65. Er det samme som du har fått eller er dette utgaven hvor de tester M3 mot MB 190 m.m?
BalleKnalle Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Performance BMW får du kjøpt på de fleste Narvesen..Du kan også bestille deg abonnemnt fra de her... https://ssl.utvinternet.com/unity-media ... /index.asp Der prøvde jeg meg for noen måneder siden... VISAen trakk de umiddelbart, men ikke et eneste blad i posten ennå. Har sendt de mail, men ingen svar selvsagt... Noe nytt Pedi? Har du fått bladet?
M6 Bjørn Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Siste utgave jeg har fått tak i omhandler bl.a. 2002 Turbo & Batmobile og er utgave nummer 65. Er det samme som du har fått eller er dette utgaven hvor de tester M3 mot MB 190 m.m? Siste nr jeg har fått er nr 65.
|Andreas| Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Jeg leser ikke noe helt BMW bilblad. Holder meg mest til Autofil, MaxPower og Gatebil. Av og til Bil hvis det er noe spenende der. Men for et par år siden, da fattern hadde BMW. Fikke han noe som het BMW Magzin. Noen som har hørt om det?
mnesby Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Sluttet å abonnere på Autofil. Det er rett og slett et for dårlig bilblad etter min mening. De bare omtaler biler, de tester dem ikke. Alt blir veldig overfladisk med Larsen (også TV serien). Før måtte jeg ha med med Autofil på TV, men nå er det ikke noe must. Både Larsen og Clarkson i Top Gear er entertainere og ikke seriøse journalister! Det er min personlige mening!
PK Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Dere som abonnerer på Total BMW, hva er siste utgave som dere har fått?Så i siste utgave at det skal komme ut et 16. mars. Dette vil ikke komme til min Narvesen kiosk før i uke 15. Kommer i posten til abbonenter denne uken og i butikk uken etter.
M6 Bjørn Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Autofil er bilbladenes svar på Se og Hør spør du meg...
Fredrik Skrevet Mars 27, 2006 Skrevet Mars 27, 2006 Før måtte jeg ha med med Autofil på TV, men nå er det ikke noe must. Både Larsen og Clarkson i Top Gear er entertainere og ikke seriøse journalister! Det er min personlige mening! At Jeremy Clarkson kun er entertainer er ikke helt korrekt; han er absolut omdiskutert, men han er faktisk også en ganske seriøs journalist og forfatter... http://en.wikipedia.org/wiki/Jeremy_Clarkson
[space] Skrevet April 4, 2006 Forfatter Skrevet April 4, 2006 Fikk mitt i posten i dag. Ikke fått sett så nøye på det ennå, men det er en strøken m5 på coveret, og også en test av E46 M3 CS. En slags special edition M3 før de kutter den ut.
mnesby Skrevet April 4, 2006 Skrevet April 4, 2006 Da får du ikke bladet hurtigere enn du får det i butikken [ space ]! Eneste er prisen. Den er vel omtrent det halve.
[space] Skrevet April 4, 2006 Forfatter Skrevet April 4, 2006 Abonnerer pga prisen ja. Den er vel godt under halvparten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå