Raven Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg jobber som fotograf og labrotte i en fotobutikk. helt ok. Gøy og fotografere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Driver firma (http://www.eternia.no) og er halvveis i studier til ingeniør i produktdesign, som hovedsaklig går på 3D-modellering/3D-konstruksjon på data, med det som medfølger av nødvendige kunnskaper, som styrkeberegning, støpeprosesser, etc. av forskjellige materialer.. Driver eget firma (Engman Invest) hvor jeg selger telekomløsninger til bedriftsmarkedet. Det finnes ikke noe slikt firma i Brønnøysundregisteret...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Montør/selger hos Bilradiospesialisten Sandnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Er maskinfører og kjører en slik sak.... faen, har bare en L90D det var det sikkert mange so skjønte. jobber som anleggsmaskinfører i et familiefirma og er drit lei av det. Ikke store forskjeller kjøremessig på L90 og L120... er også anleggsmaskinfører! kjører mest gravermaskin jeg da !gullet mitt er en ec290 som jeg bruker når jeg og pauls1 knuser stein har du prøvd L220 og 330? det er fine maskiner det(til sitt bruk da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jobber som skipselektrikker lærling på dette seismikk skipet. Går ombord om et par dager og da skal jeg til det indiske hav er det victory el vanguard i så fall var eg med å bygde di Dette er Ramform Explorer, den aller første av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 jeg jobber som takstol konstruktør. http://www.jaeren-treteknikk.no/ Meget ensformig arbeid. Men vi er Jævla dykktige, Har byggert til Lidel i egersund å på karmøy +++ Folk må jo ha tak !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 IT-konsulent på 7. året Også deltids bilmekaniker i garasjen hjemme (et sted må jo penga til den flotte bilen komme fra også). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 hmm..får slenge meg på jeg å da, igjen.. jobber deltid på vinmonopolet i gamlebyen, fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Arbeidsleder på sluttmonteringsavdelinga i et firma som heter Bussbygg. (Produserer og monterer skap-påbygg til lastebiler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Går siste året på Allmenn VK2 , etter det så blir det nok forcen. Også kansje politi høyskolen, men vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 pimp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Driver eige firma (16 tilsette) og sel mellom anna: ...til privatmarkedet: Data, Tele, Multimedia, Plasma, Foto, Video, HI-FI, PS, X-box, DVD++ ...til bedriftsmakedet: Data, Tele, Foto, Video, Multimedia, Plasma, Interiør/arkiv, Store kopi/print/scan løysingar, Rekvisita ++ ..kosar meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 IT-lærling blir IKT driftsooperatør etter fagprøven. jobber i dette firma: www.aggressive.no / www.webhotell-norge.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jobber som elektriker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Også kansje politi høyskolen, men vi får se.. fint det,bare du ikke blir en slik typisk aspirant som går rundt og fucker opp på byen for å få en stakkers i fyllearesten... er alt for mange i politiet som misbruker makta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå