Morten318 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 om du klager å slipper å betale boten så skal jeg sende en bløtkake i posten til deg.. i post oppkrav så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Viss du har lite penger, kan du jo be om å få forelegget oppdelt i mnd beløp. Kamerat fekk en fartsbot, og betalte 50,- i mnd på boten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 siste ulykke jeg var i (passasjer) så lagde beltet ganske stygge merker og presset klemte lufta ut av meg. hadde nok vært mye bedre og sluppet det og heller most trynet i dæsjen/frontruta? ganske stygg fra før så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 siste ulykke jeg var i (passasjer) så lagde beltet ganske stygge merker og presset klemte lufta ut av meg. hadde nok vært mye bedre og sluppet det og heller most trynet i dæsjen/frontruta? ganske stygg fra før så ....dæsjen (som du kallar det) i 80 kmt er ikkje ein kjent skjønnheitskur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 siste ulykke jeg var i (passasjer) så lagde beltet ganske stygge merker og presset klemte lufta ut av meg. hadde nok vært mye bedre og sluppet det og heller most trynet i dæsjen/frontruta? ganske stygg fra før så ....dæsjen (som du kallar det) i 80 kmt er ikkje ein kjent skjønnheitskur Hvis valget (!) står mellom noen stygge merker etter sikkerhetsselene og et møte med St. Peter tror jeg de fleste hadde valgt nærkontakt med sikkerhetsselene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 ...ja St.Peter kjem du til uansett så det kan vente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 kjørte buss endel ganger fra Elverum til Oslo og hver gang ble det diskusjon når jeg krevde belte på gutta i bussen.De skjønnte ikke at de ville bli kasta rundt og mose de andre ved rundvælv eller kræsj. Ulykker skjer hele tiden og kan ikke unngås så det er best å sikre seg. Hadde ikke jeg (og sjåffisen) i tidligere nevnte smell hatt belte så hadde vi vært heldige om kista var neste stopp og ikke permanent plass i en seng på et gamlehjem som grønnsak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 men det tar litt tid før man kan se konsekvenser av ting. lå et par dager på ullevål og har et tosifra antall sting i huet etter en smell som 18år. da var jeg udødelig og det kunne ikke gå fort nok uansett hva det var (bortsett fra med the ladies) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 uansett dumt å ikke ha på bilbelte... Altid ha på bilbelte, jenter.. Det er vel ingen som påstår annet.. Morten318: Det er grei. Belag deg på å sende en bløtkake, for med mitt ekstremt velformulerte brev til politiet er dette bare piece of cake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 lykke til. er lov å klage og det kan jo hende de ikke har tid/penger til det og lar deg gå. ekke mye spenn denne etaten har til rådighet etter nokas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå