Gå til innhold

BIMMERS TREFF GUDVANGEN

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

Dersom det er en BMW fest det er snakk om, kommer nok ikke jeg. Det er nok av festmuligheter lokalt, gidder ikke krysse halve landet for en fest.

Det er BMW-treff jeg er interessert i, og for min del foregår dette på dagtid, uten drikking.

Selvfølgelig kan andre ta en fest utover kvelden, men da er jeg reist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Akuratt.. så dere mener at det skal være 18 års aldersgrense?

...for all del...eit treff bør vere ope for alle, men då må det verer ein form for famileiarr. der mindreårige har med seg foresatte derom det skal vere eit arr på kveldstid. Dersom dette ikkje er tilfelle så kan ikkje mindreårige vere med på ein fest der det vert servert alkohol...det er norges lover som bestemmer.

Trur ein skal tone dette festprosjektet litt....trur ikkje folk gidd reise land og strand for ein fest. Fokuser på den felles interessa som er på Bimmers.no og bruk dette som ein overordna agenda. Og for all del ikkje kall det eit bimmers.no arr. for det vil heilt sikkert Gunnar hate om eit eller anna skulle hende som gjev negativ omtale . :?

Trur dei fleste her vill møte deg SteffenM2....men du er 13 år og då er det dine foresatte som bestemmer over deg..og bør vere med deg på noko slikt.

Jeg synes det hadde vært helt dustete med aldersgrense, her er en 13 år gammel gutt som er drit interesert i bil og BMW så skal vi holde han ute fra et bil treff pga alder.

DEt blir litt teit syns jeg, han er sikkert utrolig grei kar og hvis han skal dra et sted så må han sikkert klargjøre det med foreldra sine som kjennern mye bedre enn oss, og de lar han sikkert ikke dra hvis han er helt dust i huet.

Han har vel over 400 inlegg her inne og er en aktiv medlem, urettferdig å fryse han ut...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er en BMW fest det er snakk om, kommer nok ikke jeg. Det er nok av festmuligheter lokalt, gidder ikke krysse halve landet for en fest.

Det er BMW-treff jeg er interessert i, og for min del foregår dette på dagtid, uten drikking.

Selvfølgelig kan andre ta en fest utover kvelden, men da er jeg reist.

HELT enig! å et treff med aldersgrense blir litt feil. bedre om de som vil være med på treffet er med på det, også kan de som blir igjenn evnt dra ut på byen ellerno. festing og biltreff hører liksom ikke helt sammen. bare se hvor mange biler som blir ripa opp på f.eks gatebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt einig med Rope! Blir berre idiotisk å setja aldersgrense på eit treff!

Men det er ikkje til å legge skjul på at det sikkert blir litt drikking på kvelden! Det går ikkje ann og seie: "No kjem det 400 stk på eit treff, og det er sikkert ingen av dei som vil drikke litt seinare på kvelden!"

Eg håpe du kjem eg :D

EDIT: Om du drikke eller ikkje bryr ikkje meg, du får ikkje pils av meg uansett vist det blir drikking seinare på kvelden :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.... Snøscooter safari... 8)

Snescootersafari er rimelig fete saker...var for mange år siden med på en snescooter tur/retur fra Myking (ovenfor Nesbyen i Hallingdal) til områdene rundt Hallingnatten...anbefales... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå er jeg ganske dritt lei.

For det første jeg drikker ikke.

for det andre vis du tror jeg drar på et bil treff for å drikke tar du bra feil! selv om jeg er 13 år er det ikke opplagt at jeg må drikke! Og når hører sånn blir jeg bra lei meg!

De fleste her inne virker ikke som noen så u seriøse til å fore en 13åring på alkohol liksom... vis di gjør det blir jeg rett og slett skuffa, noe som jeg alt er.. jeg har smakt på alkohol 1 gang, og det smakte dritt.. når jeg blir 18 skal jeg drikke, ikke en minutt før. Det her hadde jeg faen meg ikke trodd.

Jeg har ikke sagt et pip om at jeg tror du har planer om å dra på treff for å drikke. Poenget mitt var at Hylland snakker om å søke om skjenkebevilgning og slikt. Finner man en 13-åring der inne er ikke det særlig pop, samme f... om han drikker eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjenkebevilgning på et biltreff? nei det blir litt feil ass.. da kommer det nok mange som kun kommer for å drikke. å mange blir hjemme pga de ikke vil ha en haug med fulle folk rundt bilene sine! skal det drikkes så får det gjøres utenfor treff området, å på kveldstid!! det er ihvertfall min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjenkebevilgning på et biltreff? nei det blir litt feil ass.. da kommer det nok mange som kun kommer for å drikke. å mange blir hjemme pga de ikke vil ha en haug med fulle folk rundt bilene sine! skal det drikkes så får det gjøres utenfor treff området, å på kveldstid!! det er ihvertfall min mening.

ENIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager viss folk har fått inntrykk av at eg meine folk må komma å drikka... Eg meine folk bør samlast å visa bilane sine å snakka litt dritt, men og kunne ta seg ein øl eller to om kvelden... Men noko sånt fyllekalas er ikkje det eg meinar... Meine berre å ta ein øl eller to i lystig lag... Ekje snakk om å drikka seg dritings i og med at det er eit biltreff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...