Gå til innhold

BMW 535ia 89m E34

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ein venn av meg har kjøpt 535i med manuell... Fekk nesten litt lyst på manuell eg og... Gjekk jo ann å leike seg litt meir på vinterføret då... Men bilen min er så låg at eg må ha heilt flat parkeringsplass ska eg leika meg... Ein isbit på plassen eller litt ruglete overflata so e eg redd for å ta bunnpanna igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9,1 sek i følge modellguiden her på siden vår.

Det er korrekt at en 1989 E34 535iA iht. BMW klarer 0-100 Km/t på 9,1 sekunder, men på den annen side har den også en topphastighet på 231 Km/t så jeg er helt sikker på at den flytter på seg rimelig greit når den kommer opp i hastighet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9,1 sek i følge modellguiden her på siden vår.

Det er korrekt at en 1989 E34 535iA iht. BMW klarer 0-100 Km/t på 9,1 sekunder, men på den annen side har den også en topphastighet på 231 Km/t så jeg er helt sikker på at den flytter på seg rimelig greit når den kommer opp i hastighet... :wink:

Stemmer det du!!! Går meget bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anta den firetrinns automatkassa er årsaken til at det går litt trått til 100 i forhold til den manuelle utgaven som går på 7.7 sek.. men i fart bør det gå relativt greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...