ehrnst Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 les denne: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=112708 Noen som føler seg truffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 De er ikke inspirert av en viss film vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Mener jeg har sett en video av en viss warsteiner i de traktene der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 he he. bra gjort av de da.: kunne øsnke det var et så godt strukturert råne miljø her nede et sted med !! Faen så tøft og se på,. og så lenge de sperre veien, slik at annen trafikk ikke kommer in på den, er de ikke i fare for noen andre en seg selv . Må være 100 ganger bedre det, en at de braser av sted blandt andre trafikanter. Ikke at jeg ser på det hele som noen spessielt lurt, men de har vært flinke som har fått det til så strukturert og sammlet. Må være en artig gjeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 ":azamnr8c]Mener jeg har sett en video av en viss warsteiner i de traktene der... Neida... Warsteiner`n var filmet på en heeelt annen plass.... Men de er utrolig flikne på å skryte på seg trur jeg... at 40-50 biler er tatt er jo bare bullshit... vet ikke om mer enn et par biler som er tatt og det er ikke pga. kappkjøring osv... Det er myyye roligere miljø her nå enn det har vært tidligere så denne artikkelen kan ikke være kun om Moldensere, må være om hele fylket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Men det er jo ikke så bra at de faktisk stenger veien for andre trafikanter. Mulig det ikke er en så veldig trafikkert vei men alikvel. Kan jo komme en stakkar som skal kjøre på denne veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Idioter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 er dette at resultat på motorsport sentre i norge montro? hehe. hadde hvert fylke hatt sitt egne lille motorsenter der man kan rase fra seg litt så tror jeg ikke sånt hadde skjedd hvertfall i mye mindre skala. men jaja er vell bare drømmer det si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Bare si hvor og når så kommer jeg Sånne ting syns jeg er ur spennende. Og folk kan bare syns det er så idiotisk som de bare vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 bedere å sperre veien,en å kjøre om kapp på en trafikert vei ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Bare si hvor og når så kommer jeg Sånne ting syns jeg er ur spennende. Og folk kan bare syns det er så idiotisk som de bare vil Jupp meg også.. artig og se på og finne ut litt om et slikt miljø Hadde nok ikke takket nei til et lite race med en bil som hadde hatt ca like mange hk i forhold til vekt heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 ":2psbvxy6]Mener jeg har sett en video av en viss warsteiner i de traktene der... Neida... Warsteiner`n var filmet på en heeelt annen plass.... Hjelset er ualminnelig langt unna Molde ja - hvertfall i motvind! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Ja... ikke sant... Det var jo fra Hjelset til Osmarka, det blir jo litt anneledes når dette er fra Molde til Fræna.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Ja... ikke sant... Det var jo fra Hjelset til Osmarka, det blir jo litt anneledes når dette er fra Molde til Fræna.... Freude Am Fahren betyr å kjøre om Høgset når man skal fra Molde til Fræna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Idioter. Støtter den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå