RWDF Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Syntes det øverste bildet var litt likt en Alfa Romeo 147, jeg.http://motor.tuportada.com/img/wp/alfa-147-gta-23.jpg Alfaen var mye råere Selv om jeg er BMW mann til min hals, men gidder ikke si at BMW'en er finere når den ikke er det, i mine øyne Her er fronten: http://www.theautomall.co.za/images/alf ... _Large.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Den alfaen er fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 den var myyyyyyyyyyyye finere med 3 dører... Hurra for BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Enig. Den ble liksom ikke så lang og rar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 ":p2v1o8wm]Den alfaen er fet! Det var den.. men pokker. For noen felger *gøsse* svarte stål felger er tøffere en det der vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 Siste nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Jeg tror jeg liker E87 mer og mer...og som tre dørs ble modellen faktisk skikkelig fin... ... Jeg har nevnt det før og jeg sier det igjen...Banglemanns design passer best på de små modellene som Z4 og 1-serien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 det var bra de sladda han så kjørte .. kunne nesten kjent ham igjen... ellers kan 1 serien fort bli tøff sett testen av 130i av topgear? var ikke så fornøyd med beinplass bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Tre dørs 1-serie var veldig rååå, mye finere enn tre dørs Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Tre dørs 1-serie var veldig rååå, mye finere enn tre dørs Audi A3 Audi A3 kan ikke sammenlignes med BMW E87...det holder med å kikke på den nye grillen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamindre Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 det var bra de sladda han så kjørte .. kunne nesten kjent ham igjen...ellers kan 1 serien fort bli tøff sett testen av 130i av topgear? var ikke så fornøyd med beinplass bak.. Men så skal vi jo ikke sitte bak da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 det var bra de sladda han så kjørte .. kunne nesten kjent ham igjen...ellers kan 1 serien fort bli tøff sett testen av 130i av topgear? var ikke så fornøyd med beinplass bak.. Men så skal vi jo ikke sitte bak da:D i denne klassen er faktisk beinplass bak viktig, det er eit frieri til "små" familiar med ein slik bil. Ingen brukar meir plass til bein enn ein liten unge. Min 5 åring brukar meir plass enn systra på 8 år....ho får kneet forbi seteputa og kan bøyge føtene ned på govet...5 åringen sit med beina rett fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Siste nytt så et lite potensialet i den bilen når du kom med det bilde, å ja den kan jo bli fet da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Noen som syntes den minnet litt om Nissan Sunny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bttore Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 skakje le av nissan sunny....seie berre GTIR...fleire som har brent seg der....=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå