Bimmerlars Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Selv om BMW i Tyskland synes felga de setter på er fine, behøver ikke vi å synes det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Så da blir det på trynet å sette på 17 og 18 " på e30'r også da? Var vel ikke så store felger på den tiden?Da blir det kun mim felger på e30 som er rått da. I 15" og under tvil 16" (og mange andre "tøffe" felger) Nei, BmwE9, litt over streken må vi bevege oss, selv om det ikke blir helt originalt. Det er ikke på "trynet" å sette 17" eller 18" felger på E30, men jeg holder en knapp på 15" felger til denne modellen. Det pågår en diskusjon i BMWCCN´s forum om akkurat dette... http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=263511 En etter min mening perfekt E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Orker ikke lese det på CCN, blir for rotete.. Og jeg synes at de felgene blir for små. 2-4" mer, og vi er enige. De felgene der (bbs?) er ikke så ille. Ok da tidsriktig på bilen. Men, jeg synes ikke det gjøre noe om det blir satt på felger som er nyere. Ødelegger liksom ikke utseende på bilen for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Jaja... samma det.... skal ha di felgene uansett jeg;) Originale BMW M Dobbelteker 135 får man kun kjøpt i størrelsen 8x18 (foran) og 8,5x18 (bak). De koster pr. stk hhv. dkr. 3280,- og 3360,- her i Danmark... Da tror jeg du skal leite litt bedre før du sier noe.. di har begynt å produsere slike i 19"..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Kansje på tide at folk bruker tråden til det det er spørsmål om??????? Ikke begynne å prate om e30 og alt annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Jaja... samma det.... skal ha di felgene uansett jeg;) Originale BMW M Dobbelteker 135 får man kun kjøpt i størrelsen 8x18 (foran) og 8,5x18 (bak). De koster pr. stk hhv. dkr. 3280,- og 3360,- her i Danmark... Da tror jeg du skal leite litt bedre før du sier noe.. di har begynt å produsere slike i 19"..... Ikke så sur da...det er mye mulig de har begynt å produsere M Dobbelteker 135 felgene i 19", men ikke iht. ETK og ikke iht. en original BMW felgkatalog jeg har foran meg på skrivebordet. Selvfølgelig kjøper du de felgene du har lyst på, men dette er et diskusjonsforum og forumet ville ha vært kjedelig hvis alle var enige om alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Drit i om det blir orginalt eller ikke da... former på bilen og alt det pisset der... folk setter vel på de felgene de synes passer best på bilen, og som 19dude20 prøvde å få frem, noen som kan photoshoppe de på? Uten å dra frem alt det andre han ikke trenger å vite? Om alle biler hadde vært orginale, hvor kjedelig hadde det ikke vært... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Drit i om det blir orginalt eller ikke da... former på bilen og alt det pisset der... folk setter vel på de felgene de synes passer best på bilen, og som 19dude20 prøvde å få frem, noen som kan photoshoppe de på? Uten å dra frem alt det andre han ikke trenger å vite? Om alle biler hadde vært orginale, hvor kjedelig hadde det ikke vært... Som din avatar viser: "Game over" ... les min melding en gang til... "Selvfølgelig kjøper du de felgene du har lyst på, men dette er et diskusjonsforum og forumet ville ha vært kjedelig hvis alle var enige om alt..." ... ergo mener jeg ikke at alle burde ha originale biler. Jeg liker originale biler og jeg prøver kun å forklare hvorfor jeg liker originale biler (det du mener er noe piss). Kan du forklare hvorfor en BMW ikke burde være original... utover at den er kjedelig og at du liker noe annet ? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 har veldig lyst på disse i 19";) ...dette er då ein felg som ikkje ville kle E46 i det heiletatt! Er totalt designkollisjon. Det vert joggebukse og stiletthelar! E46 er finast med klassiske feltypar.... Dette er eit diskusjonsforum så "Game Over".....trur du må trykke på "play" igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 ...dette er då ein felg som ikkje ville kle E46 i det heiletatt! Er totalt designkollisjon. Det vert joggebukse og stiletthelar! E46 er finast med klassiske feltypar.... Dette er eit diskusjonsforum så "Game Over".....trur du må trykke på "play" igjen. Takk for den ovex... ...av og til er det viktig å holde fast på prinsippene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Er ikke det samme felgene som P.I.B har på sin? Se flere bilder i galleriet hans her: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php Tror ikke de der blir så dumme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 ":27q0lw2i]Er ikke det samme felgene som P.I.B har på sin?Tror ikke de der blir så dumme... Det ser ut til å være de samme felgene... og det er noen fine felger, men jeg mener altså at de felgene som står på bilen (også på bildet av P.I.B´s bil) passer bedre til E46...no offence... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Synest de er pene på E46 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 har veldig lyst på disse i 19";) ...dette er då ein felg som ikkje ville kle E46 i det heiletatt! Er totalt designkollisjon. Det vert joggebukse og stiletthelar! E46 er finast med klassiske feltypar.... Dette er eit diskusjonsforum så "Game Over".....trur du må trykke på "play" igjen. Hva lurte 19dude20 på i denne tråden??? jo, om noen kunne photoshoppe inn felgene hans.. ikke en diskusjon på om de er fine eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 ...dette er då ein felg som ikkje ville kle E46 i det heiletatt! Er totalt designkollisjon. Det vert joggebukse og stiletthelar! E46 er finast med klassiske feltypar.... Dette er eit diskusjonsforum så "Game Over".....trur du må trykke på "play" igjen. Takk for den ovex... ...av og til er det viktig å holde fast på prinsippene... den eldre garde får halde barrikaden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå