Nils Jørgen Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 På samme måte som til stoffseter? Har skifet sitte/rygg trekk på endel Bmw seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Ingen problem det, Hør med ditt lokale Bmw verksted eller hos OS/GS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Ok! Er det mye høyere pris på skinn? Eller er det ca. samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 til mine sport stoler til e36 kosa det 3500 for kun den delen du ahr rævva på, (sitteputa) i skinn. så at det er dyrer ja, veldig dyrt, ja bare gå inn på realoem.com og på seats så finner du fram trekket, og kopierer delenummeret og legger det inn på varesøk nr på gs bildelers nettbutikk så får du opp prisen .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Ok! Er det mye høyere pris på skinn? Eller er det ca. samme. ...hadde det vert det same så hadde det sikkert ikkje vore dyrare å bestille bilen med skinn enn med stoff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 sånn ca hvor mye koster det for sports skinn seter forran og bak til en e30 a? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Ok! Er det mye høyere pris på skinn? Eller er det ca. samme. ...hadde det vert det same så hadde det sikkert ikkje vore dyrare å bestille bilen med skinn enn med stoff.. Det har du rett i på de fleste bilene! Men f.eks på M3 E46 koster det like mye for stoff,delskinn eller skinn når du skal bestille bilen ny. Det er pga at det ikke er spesielt atraktivt med skinn i biler med mye hester fordi skinn er "glatt" og det blir vankelig å sitte rolig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nouse2 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Ok! Er det mye høyere pris på skinn? Eller er det ca. samme. ...hadde det vert det same så hadde det sikkert ikkje vore dyrare å bestille bilen med skinn enn med stoff.. Det har du rett i på de fleste bilene! Men f.eks på M3 E46 koster det like mye for stoff,delskinn eller skinn når du skal bestille bilen ny. Det er pga at det ikke er spesielt atraktivt med skinn i biler med mye hester fordi skinn er "glatt" og det blir vankelig å sitte rolig... Hehe er det du skrev over helt seriøst nå? så folk som valgte delskinn i M3 valgte det pga av att de ikke ville skli rundt i de "skålede" skinnsetene? Tittet på en mengde med M5 før jeg kjøpte den jeg har tror jeg har tittet på minst 25 stk, og kun en av de bilene hadde delskinn. jeg kan til nå ikke si at jeg har hatt noe problem å holde meg stille i setet mitt under noen av de få basketaka jeg har hatt med bilen, og jeg har helskinn i bilen. men vi alle er jo forskjellige. Eneste grunn til at jeg skulle valgt delskinn må være pga temperatur i setet på vinteren, og forøvrig på varme sommerdager, men det kan ikke veie opp mor komforten og utseende til skinnseter, mener da jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 schmiedmann tar 10000 for å trekke om hele dritten i bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 schmiedmann tar 10000 for å trekke om hele dritten i bilen din Det er korrekt, men de trekker ikke om med originalt skinn fra BMW...og ikke ser skinnet fra Schmiedmann originalt ut heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 stemmer, la ikke merke til at han skulle ha orginal skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 stemmer, la ikke merke til at han skulle ha orginal skinn Pytsan... ...iht. folk på det svenske Autopower forumet koster det mellom 5 og 6 tusen svenske kroner for en brukt skinnsalong til f.eks E30 i Sverige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Nytt orginalt skinn trekk til seteryggen på en E34 M5 sportstol koster ca 3500 på GS så nytt orginalt skinn koster.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Disse http://www.autoleatherkit.com/ har også "forhud" til div. BMWer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå