Gå til innhold

Får man kjøpt nytt orginalt skinn til skinnseter?


Nils Jørgen
 Share

Anbefalte innlegg

til mine sport stoler til e36 kosa det 3500 for kun den delen du ahr rævva på, (sitteputa) i skinn. så at det er dyrer ja, veldig dyrt, ja :lol: bare gå inn på realoem.com og på seats så finner du fram trekket, og kopierer delenummeret og legger det inn på varesøk nr på gs bildelers nettbutikk så får du opp prisen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Er det mye høyere pris på skinn? Eller er det ca. samme.

...hadde det vert det same så hadde det sikkert ikkje vore dyrare å bestille bilen med skinn enn med stoff.. ;)

Det har du rett i på de fleste bilene! Men f.eks på M3 E46 koster det like mye for stoff,delskinn eller skinn når du skal bestille bilen ny.

Det er pga at det ikke er spesielt atraktivt med skinn i biler med mye hester fordi skinn er "glatt" og det blir vankelig å sitte rolig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Er det mye høyere pris på skinn? Eller er det ca. samme.

...hadde det vert det same så hadde det sikkert ikkje vore dyrare å bestille bilen med skinn enn med stoff.. ;)

Det har du rett i på de fleste bilene! Men f.eks på M3 E46 koster det like mye for stoff,delskinn eller skinn når du skal bestille bilen ny.

Det er pga at det ikke er spesielt atraktivt med skinn i biler med mye hester fordi skinn er "glatt" og det blir vankelig å sitte rolig...

Hehe er det du skrev over helt seriøst nå? så folk som valgte delskinn i M3 valgte det pga av att de ikke ville skli rundt i de "skålede" skinnsetene?

Tittet på en mengde med M5 før jeg kjøpte den jeg har tror jeg har tittet på minst 25 stk, og kun en av de bilene hadde delskinn. jeg kan til nå ikke si at jeg har hatt noe problem å holde meg stille i setet mitt under noen av de få basketaka jeg har hatt med bilen, og jeg har helskinn i bilen. men vi alle er jo forskjellige.

Eneste grunn til at jeg skulle valgt delskinn må være pga temperatur i setet på vinteren, og forøvrig på varme sommerdager, men det kan ikke veie opp mor komforten og utseende til skinnseter, mener da jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer, la ikke merke til at han skulle ha orginal skinn :oops:

Pytsan... :wink: ...iht. folk på det svenske Autopower forumet koster det mellom 5 og 6 tusen svenske kroner for en brukt skinnsalong til f.eks E30 i Sverige... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...